Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1756
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God ide? 25-50-80mg?

Da kan folk dosere selv lettere?
Hvorfor ikke heller bare selge MDMA krystaller istedenfor å presse de til piller..?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kattefjeset Vis innlegg
Hvorfor ikke heller bare selge MDMA krystaller istedenfor å presse de til piller..?
Vis hele sitatet...
For at MDMA krystaller er mindre verdt da.


1kr per mg, hva er vitsen med å selge de mengdene som pillene skal innholde da? Planen er å hjelpe kundene psykisk. Som med PTSD, angst, depresjon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For at MDMA krystaller er mindre verdt da.


1kr per mg, hva er vitsen med å selge de mengdene som pillene skal innholde da? Planen er å hjelpe kundene psykisk. Som med PTSD, angst, depresjon.
Vis hele sitatet...
Du tenker på mikrodosering ?
Tror de fleste ville gjort dette på en annen måte en og kjøpe MDMA i form av piller.
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Du tenker på mikrodosering ?
Tror de fleste ville gjort dette på en annen måte en og kjøpe MDMA i form av piller.
Vis hele sitatet...
Mikrodosering av MDMA er helt fullstendig meningsløst og kan gjøre vondt enda verre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For at MDMA krystaller er mindre verdt da.


1kr per mg, hva er vitsen med å selge de mengdene som pillene skal innholde da? Planen er å hjelpe kundene psykisk. Som med PTSD, angst, depresjon.
Vis hele sitatet...
Du må nesten bestemme deg for om du driver en form for behandling eller om du er ute etter å tjene penger. For meg høres det ut som du vil presse det til piller først og fremst på grunn av fortjeneste.

Kan du noe som helst om MDMA assistert terapi? Veit du i det hele tatt noe om dosering i forbindelse med behandling?
Sist endret av knert1; 22. juli 2021 kl. 14:51.
Jeg ville heller laget trygge og vanlige engangsdoser og solgt det hvis jeg først skulle gjort noe sånt selv. Da vet du at kundene dine har best mulig grunnlag for flotte opplevelser uten å måtte bekymre deg for at de gafler innpå det de har. Når du da selger noen piller kan du nevne "bare ta én, også venter du noen uker til neste gang, så er du trygg".
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For at MDMA krystaller er mindre verdt da.


1kr per mg, hva er vitsen med å selge de mengdene som pillene skal innholde da? Planen er å hjelpe kundene psykisk. Som med PTSD, angst, depresjon.
Vis hele sitatet...
Skal du vere fritid psykolog samtidig da eller? Har lite tro på at en slik dose alene vil hjelpe.
Og når uttrykket "presse piller" brukes - tenker vi da disse hånd-pressene til 200-ish ?

For det er pokker så mye jobb om vi snakker endel piller.... Neh, om du på død&liv vil dosere for folk - gelatin-kapsler og såså-mye mdma i hver. Og om noen påpeker "halloen da, det er jo maks dyrt, kunne like godt kjøpt oss et g molly selv" - så parerer De bare med "jobben koster endel vøtt".

Viktigste however ; Om De serr tenker på det å presse piller, enten det er en og en i håndpresse, eller flere hundre med maskinell pillepresse - bland råvarene sabla godt.... Ikke bare bland pulveret, krystallene (burde strengt tatt knuses til pulver for jevnest mulig blanding) i en boks ved å riste litt på den...

Ha noe tungt og løst ilag i boksen - noen 20kroninger f.eks. mye lettere for pulveret å blande seg jevnest mulig med noe som "slår pulveret sammen".

Samt erfaring fra ned-blanding av ren a-pvp der jeg selv blandet på den måten - og der jeg i samme tiden hadde en kompis som pressa egne fenazepam-tabs.

Han rista bare på pulveret og det var mange klager på han pga. det ; de fleste pillene hadde null funk, noen få funka alt for mye.

Slikt vil du unngå - tro meg. Også må De ha med i hodet ; Det å lage sin egen blanding/styrke og presse tabs utav det, vil kunne gå som "produksjon av narkotika" og du vil kunne få hardere straff enn om du "bare" blir tatt med noen g mdma i en klipspose....

Husker selv hvordan jeg i "de glade rc-dager" hadde sååå mange fantastiske idéer om hvilke piller jeg kunne presse, og hva&hvor mye de skulle inneholde - takke faen for at det prosjektet aldri ble noe av.

Anyway - hvis du kjører løs med noe prosjekt ; Hold dem til én substans (ikke miks&match - "interaksjoner" er noe De ikke kan kontrollere når du ikke vet hva mottager evt. har inntatt i tilegg, og vær dønn ærlig om dosene hvis du gjenomfører som sagt....

Skal bare én kjip reaksjon på disse tabsa til før du blir kjeppjaget gjennom hvor enn du er - så tenk først
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
normal doserte knips da? Sånne man fant før i tiden? 80mg, 100mg osv?
Den var god den ideen om lavdoserte knips. Ingen har godt av å få i seg mer enn 100-120mg MDMA på en kveld. Dessuten er det mer enn nok til å ha det fantastisk. Og man er mye klarere og mindre mongo sosialt enn på feite doser. Man kan til og med få noen ganske bra samtaler på slike lave doser som man husker og som gir mening dagen etter.

Mikrodosering og jevnlig bruk av, særlig, dette stoffet er mildt sagt en dårlig idé.

Lavdoserte (80mg-100mg) knips er vinn-vinn for kunde og selger. Selger får bedre profitt, kunde får mindre hjerneskade Hjerneskade blir muligens å overdrive, men det er nok mye sunnere å ta en enkelt knips med en slik mengde og kose seg versus å starte tungt og redosere opptil flere ganger!
Sist endret av krystallkongen; 22. juli 2021 kl. 23:07.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Lavdoserte (80mg-100mg) knips er vinn-vinn for kunde og selger. Selger får bedre profitt, kunde får mindre hjerneskade Hjerneskade blir muligens å overdrive, men det er nok mye sunnere å ta en enkelt knips med en slik mengde og kose seg versus å starte tungt og redosere opptil flere ganger!
Vis hele sitatet...
Du har absolutt riktig i at det vil være vinn vinn, teoretisk. Men erfaring tilsier at om noen kan kjøpe 100mg knips eller 200mg knips til ca samme pris, så velger de den mest potente. Spesielt slik ungdomen idag holder på
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God ide? 25-50-80mg?

Da kan folk dosere selv lettere?
Vis hele sitatet...
Hvis du selger dem på gatene, kanskje kan du gjør hva Xanax gjør og putte linjer på pillene slik at de kan brekkes av og putte 25-50 mg per del. Jeg vet ikke hvis det er mulig fordi jeg selger ikke. Faktisk har jeg det vanskelig å finne MDMA selv
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God ide? 25-50-80mg?

Da kan folk dosere selv lettere?
Vis hele sitatet...
Vei ønsket mengde mdma. Put i gelatin kapsler du kjøper på apoteket. Med intesjon om og scamme folk, blandt ønsket mengde med mdma i noe hvit pulver og så put i gelatin kapslene...
Sist endret av sunnny01; 23. juli 2021 kl. 02:52.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Vei ønsket mengde mdma. Put i gelatin kapsler du kjøper på apoteket. Med intesjon om og scamme folk, blandt ønsket mengde med mdma i noe hvit pulver og så put i gelatin kapslene...
Vis hele sitatet...
Dårlig intensjon å ha, hadde jeg kjøpt disse "pillene" skulle det ha vært krystaller i dem ja. Hadde ikke kjøpt åpenbare buffa kapsler Tror de fleste vet bedre. Dårlig oppfordring til å buffe kapsler når TS ønsker reine og lav doserte kapsler for best mulig bruker opplevelse.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Dårlig intensjon å ha, hadde jeg kjøpt disse "pillene" skulle det ha vært krystaller i dem ja. Hadde ikke kjøpt åpenbare buffa kapsler Tror de fleste vet bedre. Dårlig oppfordring til å buffe kapsler når TS ønsker reine og lav doserte kapsler for best mulig bruker opplevelse.
Vis hele sitatet...
Enig i dette.
Det ville vært bedre å selge det som rene MDMA krystaller f.eks 80-100 MG per kapsel. Og si til kundene de kan sjekke kapslene for at det er krystaller.