Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1542
Heisann. Var så uheldig å bli forsøkt ranet av en fyr som kjøpte hasj av meg samme dag. Han kom til huset mitt på natta og slo til meg i døråpningen. Klarte å forsvare meg, men vet hverken navn eller hvem han er da han har anonymt navn på snapchat. Er det noen mulighet å finne posisjon eller navn på denne personen?
Jeg hadde politianmeldt det.
Om han har på snapmap eller hva den funksjonen heter og du har han som venn så skal det være mulig å se hvor han er.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg hadde politianmeldt det.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje ikke så lurt hvis dem finner ut at han selger hasj.
Nei ikke med mindre du catfisher eller hacker han. Da må du ha kunnskapene til det og det er heller ikke garantert å gi deg den infoen du trenger. La det være en vond lærepenge om å ikke selge eller fortelle at du selger til fremmede folk på internett.
R.i.p 23.04.2021
Inviterte du en ukjent kar fra snapchat hjem til din private adresse for og selge hasj?
Hvorfor selger du hasj fra døråpningen din?
Lag en snap selv som du adder han med om en uke eller to. Sjekk om brukeren har vært aktiv lenge på snapscore, om det er hans hoved eller er ofte brukt
Hvordan ble dere venner på snap i første omgang?

Siden han kom midt på natten antyder det at det kan være en lokal fyr. Sansynligvis bekjent av noen andre du selger til.
Du kan jo presentere en "dusør" til dine nærmeste for så å få de til å fiske litt rundt i miljøet etter navn og kontaktinfo.

Det går også an å stalke litt i vennene til aktuelle folk på facebook.(tidkrevende)

Et tips til fremtiden, ikke selg ulovligheter til folk du eller dine bekjente ikke VET hvem er.