Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2504
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det sies at det er viktig å knuse ketamin.

Hva bruker du? Skarp fruktkniv? Plastkort mot tallerken?

Del dine beste knusemetoder.
Kort. Holder i massevis det.
Jeg legger kortet flatt og knuser det ovenfra, altså jeg hakker det ikke opp med kanten men knuser det under kortet
Ketamin har aldri vært noe problem for meg, men generelt så var min metode at jeg brukte en kjevle til å knuse substansen til pulver mens det lå i en zip bag. Funker bra på feks mdma krystaller.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Morter pleier å funke fint også. Med glatt innside.

En slik man gjerne har på kjøkkenet til knusing/kverning av krydder m.m
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ikke jævlig mye knust pulver sittende fast i zip bag eller hvis man bruker morter?

Den beste metoden jeg har funnet:
Legg ketaminen på matpakkepapir, brett over slik at ketaminen er dekket av papir.
Ta så en skje og "rull" over papiret. Man vil kjenne at ketaminen blir knust, og man sitter igjen med noe som ligner på mel.
Veldig enkelt å få alt pulveret av papiret uten at noe blir sittende igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den beste metoden jeg har funnet:
Legg ketaminen på matpakkepapir, brett over slik at ketaminen er dekket av papir.
Ta så en skje og "rull" over papiret. Man vil kjenne at ketaminen blir knust, og man sitter igjen med noe som ligner på mel.
Veldig enkelt å få alt pulveret av papiret uten at noe blir sittende igjen.
Vis hele sitatet...
Dette er noe ala det jeg også gjør. Min erfaring er at det er veldig begrenset med tap av substans selvom den er i en zip pose.
Legg kortet flatt over og dra det rundt tallerkenen mens du legger press på kortet.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knuse? Har jeg bare vært heldig å fått det forhåndknust, eller har jeg snorta ket feil all this time?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knuse? Har jeg bare vært heldig å fått det forhåndknust, eller har jeg snorta ket feil all this time?
Vis hele sitatet...

Ketamin kommer som krystaller ganske ofte, og de krystallene er ikke veldig snorte-vennlige.
Har kommet over ket i mer pulver-form også, men som regel har de vært litt lange, små krystaller.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av moret Vis innlegg
Ketamin kommer som krystaller ganske ofte, og de krystallene er ikke veldig snorte-vennlige.
Har kommet over ket i mer pulver-form også, men som regel har de vært litt lange, små krystaller.
Vis hele sitatet...
Jupp, får stort sett alltid krystaller eller staver, men det blir ofte litt knust gjennom diverse transportering. Helt pulverisert er sjeldent for meg.
Hell det oppi en tom snusboks, få boksen på skrå og bruk en lighter og knus
Anonym bruker
"Lystig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker sjeldent noe pulver, men når jeg gjør, knus alt pulver/rocken med kort for så å hakke. Hakker du direkt risikerer du at biter spretter unna.
Anonym bruker
"Lystig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså bruk flatsiden til å knuse det fint, så hakker du med skarpe kanten.
Anonym bruker
"Rik Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tallerk og tskje
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det irritasjon i nese som skaper snørr, og får deg til å nyse som er grunnen til at man burde knuse det til fint pulver?
Er det rocky, så legg noe over som ikke er sticky så det ikke spruter varer overalt. Ikke noe morro. Så kredittkort til det er finmalt.

Ketamin kommer vel i ganske pulverisert form så bare bruk et kort og pass på bevegelsene så du ikke ender opp med å waste

ketamin er mitt favoritt rekreasjonsstoff om dagen. Brukt det 4-5 ganger de siste 2 mnd. Spesielle greier ass
Helt unødvendig å kakke det slik man gjør med pulverstoffer, typ speed, så lenge man får presset krystallene litt så sprekker dem til helt fint pulver.
Siden ketamin er helt krystallinsk så pulveriseres det best ved å bare flate det ut mens man presser det litt fremover. Tar to sekund.
Bretter det inn i papir og så tar en kaffekopp og ruller frem og tilbake
Driver ikke ketamin men endel annet pulver. Bruker somregel bare flatsiden til kortet før jeg evt finhakker med kanten etterpå. Er det veldig hardt bruker jeg en skje oppi en skål for å unngå at det spruter overalt.