Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1336
I det siste usikker på når det startet, men jeg har blitt paranoid. Gradvis mere og mere og tar meg selv i det sånn som nå at det faktisk har hendt og gjør det enda. Det er ikke bare i hodet på meg lengre. Tidligere var det for det meste mørke tanker og at alt og alle hadde intensjon mot meg. Jeg er nok en ensom sjel som ikke har mange rundt meg, pga det. Jeg har forsøkt å endre vonde tanker selv men det blir en evig sirkel. Da jeg blir verre og har gått til verks og gjort drastiske grep for å ha kontroll over de jeg tror er ute etter meg og for generelt kontroll. Alt fra å hacke, overvåke, skrive logg ovs.

PM gjerne. Jeg klarer ikke synet av meg selv lengre og den jeg har blitt.
Høres ut som meg på stimulanter håper det er greit jeg spør om du bruker det? Beklager hvis ikke
Niks bruker ikke noen form for dop.


Mulig det er annlegg å bli litt paranoid. For dere som lurer, nei jeg ruser meg ikke. Men selve roten i dette er en person som har ødelagt meg. Selvtilliten er borte, tillit, selvrespekt og klarer ikke å forholde meg til noen mennesker lengre. Jeg føler jeg har mistet meg selv oppi alt dette og vet egentlig ikke lengre hvem jeg er. Hva står jeg for, hva kjennetegner meg selv.
Sist endret av Druepådue; 19. februar 2022 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Druepådue Vis innlegg
Gradvis mere og mere og tar meg selv i det sånn som nå at det faktisk har hendt og gjør det enda. Det er ikke bare i hodet på meg lengre.
Vis hele sitatet...
Kan du beskriv hva som har hendt som ikke kun er i hodet ditt?
Oppsøk profesjonell hjelp.
Hvis du ikke ønsker å betale selv så får du henvisning fra fastlege når du forteller det du gjør her.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Kan du beskriv hva som har hendt som ikke kun er i hodet ditt?
Vis hele sitatet...
At jeg faktisk er paranoid til tider. Det er ikke bare en tanke som har streifet meg men har hatt øyeblikk hvor jeg er er her til stede og tar meg selv i at dette er ikke bare noe i hodet mitt. Jeg kjenner det på kroppen og siden jeg har gjort ulike saker pga noian så er det jo ikke lengre bare i hodet.