Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5389
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk den til jul, men finner ingen info om hvor mange % beta glukaner den inneholder. Lurer på hva dere tenker?
Sendte dem en mail og de kan ikke svare på spørsmålet. De sier bare at den er sterk og trenger bare 5 dråper om dagen

https://ahun.no/kj-p#!/products/lions-mane-tincture
Det faktumet at de ikke klarer å svare deg på hvor sterk den er, burde være alt av svar som du trenger. De er useriøse, finn deg noen som vet hva de holder på med.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
HEI!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Kravstor much?

Snake oil hele greia.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det faktumet at de ikke klarer å svare deg på hvor sterk den er, burde være alt av svar som du trenger. De er useriøse, finn deg noen som vet hva de holder på med.
Vis hele sitatet...
Ok!
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kravstor much?

Snake oil hele greia.
Vis hele sitatet...
Kravstor?
Du har jo like mye informasjon som alle andre her. Ut i fra det som står i beskrivelsen så er det ekstraktert to ganger, ville tro via vann og alkohol. Innholdet er derimot ikke standardisert. Det er dermed ingen måte å vite dette på uten testing (som det ikke kommer fram at blir gjort). Heller ikke mengden sopp brukt for å lage ekstraktet opplyses om.

Rent hypotetisk kan ekstraktet ha blitt laget på et ørliten del av den kjipeste soppen. Det vil ikke ha effekt i det hele tatt. På den andre siden - rent hypotetisk så kan det være laget på enorme mengder potent sopp og virkelig gi valuta for pengene.

Det beste er å gå for produkter med standardisert innhold av virkestoffer.
Sist endret av Uten Agenda; 3. januar 2022 kl. 00:36.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Du har jo like mye informasjon som alle andre her. Ut i fra det som står i beskrivelsen så er det ekstraktert to ganger, ville tro via vann og alkohol. Innholdet er derimot ikke standardisert. Det er dermed ingen måte å vite dette på uten testing (som det ikke kommer fram at blir gjort). Heller ikke mengden sopp brukt for å lage ekstraktet opplyses om.

Rent hypotetisk kan ekstraktet ha blitt laget på et ørliten del av den kjipeste soppen. Det vil ikke ha effekt i det hele tatt. På den andre siden - rent hypotetisk så kan det være laget på enorme mengder potent sopp og virkelig gi valuta for pengene.

Det beste er å gå for produkter med standardisert innhold av virkestoffer.
Vis hele sitatet...
ok, godt svar. takk
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det noen norske sider som selger bra Lionsmane til ok priser? Det å handle fra utlandet er jo svindyrt i lengden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes det noen norske sider som selger bra Lionsmane til ok priser? Det å handle fra utlandet er jo svindyrt i lengden.
Vis hele sitatet...
sjekk nyta sin lions mane. Det er et bra produkt
jeg lurer også på det samme, kort og enkelt:
hvor får man kjøpt billigst og best lions mane!

hvilket magiske menneske kan svare?
Sitat av Lebowski Vis innlegg
jeg lurer også på det samme, kort og enkelt:
hvor får man kjøpt billigst og best lions mane!

hvilket magiske menneske kan svare?
Vis hele sitatet...
Det beste produktet var svenske reachgenius sitt, men de slutta å selge det. Tror det nest beste er nyta sin lions mane. De skal også begynne å selge i kapsler som er definitivt den diggeste måten å ta det på.

Jeg har nylig fått veldig god effekt av Ahun sin lions mane i dråper også, men de klarer ikke å fortelle om innholdet så vet ikke om jeg skal fortsætte med den
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Laban22 Vis innlegg
sjekk nyta sin lions mane. Det er et bra produkt
Vis hele sitatet...
Men er det det? De får jo soppen sin fra Kina. Er det en ting Paul Stamets advarer om så er det jo nettopp dette, pga luftforurensingen der borte.


Host Defense virker som ett renere produkt imo. Men jeg har så godt som null peiling på dette her.
Kjøper denne gjennom iherb som blir 300 kr for 2 mnd bruk, labtest og garantert innhold.


https://shop.realmushrooms.com/produ...tract-capsules

Kvalitet og pris så blir invisteringen bra i forhold til mange andre produsenter, bestiller selvfølgelig forskjellige krydder, tilskudd og andre ting i samme slengen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg forsøkte å kjøpe direkte fra Paul Stamets fungi.com / og hostdefense.com men de shipper ikke til Norge.
Men de henviste meg videre til iherb som har tatt inn mange av produktene deres bla Lions Mane.

https://no.iherb.com/pr/fungi-perfec...capsules/61802

Må jo betale litt for det (noe over 800kr inlkudert frakt for 120 capsler/2mnd forbruk)
men som @StupidFreak sier, sopp fra kina kan ha mye forurensing. tungmetaller osv ...

Jeg aner ikke om dette virker men skal ta det i 2 måneder nå
og jeg skal utføre daglige hukomelsestester for å se om det er en virkning.
I beste fall kan dette være til hjelp fremover for å motvirke bla Alzheimer....
Hvis det ikke funker så har jeg ihvertfall forsøkt.