Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7707
Sitat av Neptunia Vis innlegg
Merkelig hvor vanskelig det er å ikke nevne el-bil til en som sier at el-bil er uinteressant.
Holder ikke å si at det er helt uaktuelt engang. Blir bare "du sier nei til el-bil, men hvorfor ikke el-bil?"

Du får ikke solgt en el-scooter til Jeremy Clarkson heller. Hvorfor prøve?
Vis hele sitatet...
Haha eksakt! Dette er helt galehus. Ble litt av et prosjekt

Har til og med sagt at jeg kun ønsker c-klasse, cla eller 3-serie og ca årsmodell. Det er ingenting å snakke om.

Skulle likt å se Jeremy Clarkson i el-bil haha. Det hadde aldri skjedd fordi han er nemlig BILENTUSIAST!!
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Haha eksakt! Dette er helt galehus. Ble litt av et prosjekt

Har til og med sagt at jeg kun ønsker c-klasse, cla eller 3-serie og ca årsmodell. Det er ingenting å snakke om.

Skulle likt å se Jeremy Clarkson i el-bil haha. Det hadde aldri skjedd fordi han er nemlig BILENTUSIAST!!
Vis hele sitatet...
Forsåvidt enig med Neptunia og resten som sier at det blir for mye snakk om elbil til en som tydelig ikke vil ha det. Men herregud, du har faktisk klart å konvertere vekk en som var innstilt på å kjøpe fossilbil, bare med hvordan du fremstår og dine lite tekkelige argumenter som "kjenne motoren brøle" og "liker at den spytter ut eksos bak".

Jeg blir flau av å i det hele tatt vurdert fossilt
Sist endret av Jorg; 5. november 2021 kl. 13:02.
Sikkert mange idioter som kjører elbil og, så tror ikke du bør legge for mye i det
Sitat av Jorg Vis innlegg
Forsåvidt enig med Neptunia og resten som sier at det blir for mye snakk om elbil til en som tydelig ikke vil ha det. Men herregud, du har faktisk klart å konvertere vekk en som var innstilt på å kjøpe fossilbil, bare med hvordan du fremstår og dine lite tekkelige argumenter som "kjenne motoren brøle" og "liker at den spytter ut eksos bak".

Jeg blir flau av å i det hele tatt vurdert fossilt
Vis hele sitatet...
Fantastisk. Det skulle ikke mer til for at du totalt endrer mening enn å høre min personlige mening. Du må jo være et veldig reflektert, intelektuelt oppegående menneske med mye personlig integritet siden du reagerer sånn på en personlig mening om bil. Jeg er imponert.

Dette er helt barnehage. "Å neii! Han sa noe jeg ikke likte! Nå må jeg ta meg nær av det og endre totalt mening pga hans personlige mening!" #HøytNivå

Jeg skjønner at det ikke virker som jeg er alle de tingene jeg nevnte da den meningen min er primitiv, men er man bilentusiast så liker man at bilen lever. Ferdig snakka. Ta deg en bolle og ikke grin fordi noen er konservative og elsker det gammeldagse innenfor et spesifikt område
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg tenker vi setter en strek for denne tråden nå. Jeg tviler på at du kommer til å få de rådene du er ute etter, TS, og ingen kommer til å klare å overtale deg om at elbil er veien å gå. Bil og fotball var i mange år bannlyste temaer her på berget, og nå begynner jeg å skjønne hvorfor.

Om ikke annet så er det jo en slags ironi at freakforum, som jo er et relativt alternativ sted, ikke er alternativt nok til å ville diskutere fossilbiler. Et sted må grensen gå!
Sist endret av Tias; 25. mars 2022 kl. 10:09.