Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2681
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann!

Jeg startet ganske så sent med å utforske mitt indre og reise i tid og rom, har gjort alt etter fylte 25.

Starten på min utforskning startet etter at jeg første gang ble ordentlig fjern av å røyke en joint i barcelona.
Etter dette har interessen min for andre rusmidler vokst og jeg har vært borti Xct, Mdma, LSD, Sopp, ket.
Hadde min tid med X og mdma, men dette er nå lagt på hyllen og jeg har funnet min andre store kjærlighet, psykedelia og her i all hovedsak Sopp.
Men også LSD, Ket og changa.

Jeg har nå de siste årene trippet og prøvd masser av forskjellige strains Men jeg er også karen som tåler utrolig mye. og det er her problemet mitt kommer, de vennene som fremdeles holder på med dette er så og si ferdig med å utforske,snakke og dele.

For å gå nærmere.

Som barn har jeg vært utrolig nysgjerrig på alt, om det var å skru opp en kalkulator for å se hvordan denne var inni, eller sniklytte på alt og alle.

Dette har jeg vokst litt fra men når det kom til psykadelika har jeg merket at min nysjerrighet har blusset opp for fult igjen.
Og da er det med hva tåler mitt hodet.

Så jeg har enda ikke tatt herodose 5+ på sopp enda, men har og skal gjøre må bare finne riktig tid.
Min største dose er på 4g og da dikk jeg en middels tripp med moderat visuals
Jeg har også lyst til å utforske mer og da med changa og ket(khole)

Er det andre enn meg som trekkes mot større og større doser ?

Jeg vet at toleranse og andre ting kommer inn i bildet, men hva var din Breaktru dosering på sopp?

Mann, rundt 120kg - Ingen meds

Håper jeg kan komme i kontakt med andre likesinnede
Dette var også litt kjapp innføring i mine tanker og følelser, ville ikke ta skrive ned alt da dette kunne blitt en veldig lang tråd.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Gjennombrudd til hva? Egodød? Har opplevd det på 3-4g flein. Hadde ingen syke visuals o.l., ingen dyp innsikt, men det var langt bedre enn de to.
Jeg er nybegynner, men jeg snakker og deler gjerne. Send en pm om du vil.
Sånn av ren nysgjerrighet. Mener du at du faktisk reiser i tid og rom via rusmidler?
Jeg begynte senere enn min omgangskrets å utforske psykadelika. Det har resultert i at jeg nå er i starten av 30 årene, og stort sett ikke har noen å trippe med. Jeg liker best å ture sammen med noen, men har rett å slett bare måtte venne meg til å ture alene. Det har sine ups and downs.

Jeg ble også han som likte høyere doser. Mens andre kanskje spiste 1-3 gram sopp, spiste jeg som regel 5-7 gram. Syre liker jeg helst rundt 300-500 mics. Favorittkomboen min er en god syretur, med ket linjer underveis. Da turer jeg deilig
Har vært på samme reise som deg og kjenner meg veldig igjen. Startet med psykedelika når jeg var 23, men avsluttet hele "psykonaut- karrieren" når jeg fylte 30, som jeg nå også er i dag. Jeg føler at man kommer til et punkt der man ikke trenger det mer, og bare rir på den bølgen man har lært etter alle trippene. På slutten så var det mest heroiske doser i et mørkt rom aleine, lsd blandet med ketamin, lsd blandet med changa, sopp og ketamin, sopp og changa og 5 meo-dmt må vel være det sykeste. På 5 meo-dmt så eksisterte jeg ikke lenger i det hele tatt. Husker jeg ble låst i tid og fløy rundt i verdensrommet fra da alt starta og fra den første celle til nå. Svevde rundt og kommuniserte med planter i hyperspace, og når jeg kom tilbake så skjønte jeg ikke at DETTE HER var virkeligheten, hehe. Men skjønte det etterhvert når det hadde gått 5 minutter ish.

Jeg tåler også veldig mye og uansett hva jeg ser og opplever så tar jeg alt med en klype salt, man må ikke stole blindt på alt. Holder med unna konspirasjoner fordi jeg vil heller oppleve selv, men er veldig opptatt av aliens da jeg selv har opplevd dem på DMT. De som leser dette skjønner, og fy faen for en intelligens det finnes der ute. Det er kult å filosofere over ting, men noen ganger så kan vi ikke sette ord på det vi opplever på en tripp samtidig som det blir programmert i underbevissheten. Til slutt så skjønner man er alt og ingenting, ingenting har noe mening, men alt har en mening. Det fineste og det sykeste paradokset. Nå går jeg rundt og ser i det minste vinduet jeg kan se til å være opplyst. Når man tror har sett og forstått alt så har man bare sett halen på kaninen.Nå mediterer jeg i motsetning til å ta psykedelika. Et ferdig kapittel er over, men kunne ønske jeg akkurat hadde starta på det. God tur.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Send gjerne en pm til meg og om du vil. Om ikke avstanden er for stor så kan man jo møtes...
Sitat av Beron Vis innlegg
Sånn av ren nysgjerrighet. Mener du at du faktisk reiser i tid og rom via rusmidler?
Vis hele sitatet...
Det føles sånn ut til tider når man tar saftige doser. Jeg vet jeg ikke gjør det egentlig.

Har hallusinert scener som i mitt tidsperspektiv varte i timer, men som i realiteten egentlig bare var noen minutter.
Haha ååh savna sopptia, skjønna da e spennanes å utforsk å push the limits å alt da dær men vess da e 1 ting e har lært så e da å behandle sopp å DMT, changa etcetc mæ mye respekt, husk at da e ikke et leketøy. ����
Hei trådstarter !

Du er altså en "pensjonert psykonaut" på ett vis.
Den riktige innstilling å ha er at man har ett helt liv til å utforske psykedelika og hallusinogener, alt til sin tid.

Har selv tre syretripper på lav/moderat dose bak meg, noen få ganger med cannabis, mens jeg nå bor i en sokkelleilighet hvor jeg mener ketamin er egnet. Er usikker på hvor dypt jeg vil gå, det frister litt med mystiske opplevelser fra en moderat dose, så kanskje jeg ender opp der. Men har litt lyst til å "ta den helt ut" med ayahuasca ol. men slikt er ikke noe man tar bare for å ha det gjort sier de.

Tripprapportene mine kan du finne på freak med litt søking i profilen min, særlig tråder jeg laget.
You talkin' to me?
AlbertOneStone's Avatar
11 6
Må bare sende pm om du vil.
Bor i Stavanger
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var selv motstander av all form for rus, frem til jeg oppdaget hva mdma og psykedelica kan gjøre for folk. Har heller få/ingen man kan snakke med dette om. Samboeren støtter meg i min psykedelica reise, men hun deler ikke fascinasjonen, så det er ikke noen man kan direkte snakke med ang erfaringer og opplevelser.
PM - om du bor i stavanger el omegn.