Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 9929
her om dagen ble den 2 år gamle huawei p20 lite telefonen min ødelagt.
må nå kjøpe en ny til under 2000kr (grunnet at jeg ikke har jobb)

ser på og vurderer huawei p30 lite som går for 2000kr
er p30 lite ett bra kjøp for 2000kr? var veldig fornøyd med p20 lite

er det evt. en telefon som vil gi meg mere for pengene i den prisklassen?
Er fornøyd med Redmi Note 7, ser du kan få nyere modeller til rundt 2000.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Er fornøyd med Redmi Note 7, ser du kan få nyere modeller til rundt 2000.
Vis hele sitatet...
dæven! ser på redmi note 9 og 9 pro nå! bra telefon det for 2000kr. takker <3
Hadde p20lite og var veldig fornøyd med den. Da den ble ødelagt kjøpte p30 lite og er like fornøyd med den

Forstår det ikke er verdens beste telefon i likhet med p20 lite, men i den pris klassen er de supre telefoner
Jeg har oneplus 3 enda, og har blitt helt avhengig av gestures, altså å lage symbol på svart skjerm som åpner kamera, lys, play/stop osv - har noen av disse telefonene dette?`?
Jeg kjøper brukt telefon fra Finn når jeg trenger ny, har ikke hatt noe problem til nå
Solgte en p8 lite til 500kr for noen måneder siden. Om du ikke er kresen (telefonen var litt treg, men fullt brukbar), er bruktmarkedet på finn ypperlig.
Fikk min Xiaomi Mi A2 til rundt 1500 kroner for et års tid siden og er storførnøyd
Så anbefaler å kikke litt på Xiaomi. Klart ikke like heftig som en 10,000 kroners telefon men fungerer fett for mitt bruk.
Sist endret av Lyra; 26. desember 2020 kl. 19:21.
▼ ... over en uke senere ... ▼
endte opp med en xiaomi redmi 9! er jo helt knall mobil til 1900kr! eneste er at den har dårligere kamera enn huaweien jeg betalte 1300kr for i 2019 :/ men hvis du ser bort ifra kamera så er det en Knall mobil!
Sitat av Brillert Vis innlegg
endte opp med en xiaomi redmi 9! er jo helt knall mobil til 1900kr! eneste er at den har dårligere kamera enn huaweien jeg betalte 1300kr for i 2019 :/ men hvis du ser bort ifra kamera så er det en Knall mobil!
Vis hele sitatet...
Bra du ble fornøyd
Jeg har flashet pixel experience rom på min Redmi Note 7, men så elsker jeg å plukke på ting da. Blir nok Redmi neste gang også for min del.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Bra du ble fornøyd
Jeg har flashet pixel experience rom på min Redmi Note 7, men så elsker jeg å plukke på ting da. Blir nok Redmi neste gang også for min del.
Vis hele sitatet...
eneste er at jeg ikke får til å roote den, noe jeg skulle ønske jeg kunne.
Sitat av Brillert Vis innlegg
eneste er at jeg ikke får til å roote den, noe jeg skulle ønske jeg kunne.
Vis hele sitatet...
Er litt stuk, det er en sperre i bootloadern på disse telefonene. Den må låses opp før man kan roote eller flashe custom rom. Man må bruke telefonen et visst antall timer, hvor mange timer virker random per telefon.

Men det er fullt mulig
Sist endret av Vasken; 7. januar 2021 kl. 10:21.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja - det er litt dill, men det går fint - må laste ned mi unlock også vente en måned - så får man unlocka bootloaderen - jeg har kjørt masse forkjellige roms på min redmi note 8t og arrowOS er min favoritt til nå. Uansett til originalt spm - hvis man går bittelitt opp fra 2000,- er redmi note 8 PRO en helt rå telefon. med insane specs. (skulle ønske jeg hadde den sjøl)
Hallajen godtfolk. Hvordan er en Redmi note 9 pro opp imot f.eks Samsung galaxy s10+ ? Skjønner samsung kanskje er i en helt annen liga siden man får 4 Redmi til prisen av 1 Samsung.
Men er det noen som vet litt hvordan de er opp mot hverandre ? Når jeg leser spesifikasjoner osv så sier det meg ingen ting.

Hvordan er batteri ?
Er den kjapp ? Kan den brukes og dra apper og spotify eller netflix osv samtidig uten at den er treg eller henger seg osv?
Bruker tlf mye til jobb og mail, casting av film og serier til Chromecast, spotify. Kamera har null betydning da det uansett er samboer som tar bilder av barna.

Om noen har erfaring med Redmi så hadde jeg satt pris på om noen hadde tatt seg tid til og fortelle bittelitt om tlf da fingrene klør siden det føles som jeg nå har hatt min Samsung for lenge da den er passert ett år nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Redmi note 9 har jo sykt bra specs:
6,67" FHD+ DotDisplay
6 GB RAM + 128 GB lagring
64 MP Quad-kamera
5020 mAh-batteri
Qualcomm Snapdragon 720G
-----------------
Personlig synes jeg at en 6,67 skjerm blir akkurat litt FOR stort.
Digger det meste med min redmi note 8t utenom en litt for treg prosessor. Min forrige tlf var xiaomi mi A1 med android one (kliss ren android) og det er den beste tlf en jeg noen gang har hatt. (etter noen år begynte batteriet å bli dårlig da, men bruker den ennå som webcam-stream) Min bror har redmi note 8 pro - og den har en raskere prosessor - han er kjempefornøyd med den. Har også hatt en nokia android one tlf, men den krasja bare - og en motorola som jeg klarte å knuse skjermen på. Xiaomi tlf er er billige men de tåler ALT. Ja, også på redmi9 - et batteri på 5020mAH er jo pissekult.