Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1343
Trenger hjelp her:

kjøpte noen piller som renser urinen din for thc-syrer in case of pisse-prøve.. Men det eneste problemet er at jeg ikke fikk noen bruksanvisning.. Det ligger i et glass som er 5 cm høyt og 3 cm rundt.. Det står også 'Cid 200' på dem og de er visst homeopatiske. Det er 3 knøtt-små piller, men jeg har ikke brukt de pga. redd for og sløse, så jeg lurer på om noen har brukt de før, og vil gjerne si hvordan de funker osv.. Det eneste jeg fikk ut av mannen jeg kjøpte de av er at jeg _ikke_ skal drikke kaffe...
Tar visst 3 dager før all thc er ute av kroppen også...

Hjelp mottaes med et stort takk
hehe, eneste jeg kan si er at du absolutt ikke bør bruke de før du vet hva det er
vet der er pisseprøve-piller, kilden er trygg hvis du skjønner hva jeg mener, men det jeg trenger er en bruksanvisning.. Jeg vet det finnes andre piller som gjør akkurat det samme som disse ute på markedet, men blir litt surt og sløse bort 100 kr..
spis alle 3 på en gang, drikk en halvliter sprit og hvis du har flaks viser det seg at han som solgte deg dem bøffa deg
Jeg hadde noen som man måtte drikkke 1 glass vann til hver andre pille.. men det var da også 20 piller som man måtte spise, som da skulle fungere i 1 time og hadde virketid på ca. 5 timer.. Disse kjøpte jeg på Scorpius i Bergen, men de var visst nok ulovlige og de slutta å selge dem.

På meg fungerte dem veldig bra, men jeg har ikke peiling på åssen du skal bruke dem.. har aldri hørt om bare 3 piller..
Vet at det finnes diverse drikker som gjør samme nytten..
Drikker kan bestilles fra bladet HighTimes, vet ikke om det går ann å bestille på nett, men her er ihvertfall adressen til bladet.:
http://www.hightimes.com/