Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2514
noen som vet lovgivningen rundt lsa og eventuelt hvor du kan bestille hawaian baby woodrose?

Eventuelle erfaringer med stoffet mottaes med en stor takk
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
eh, lsA?? Hørt om lsd men.. Hva er det her for noe dah???
Btw, så tror jeg at erowid.com har noe om det. De har noe om alt av rusmidler så..
faen ass, ingen som har peil her?

totto: lsa er hva du kan kalle naturens egen lsd. Det kommer i 2 mest kjente planter, som heter Hawaiian baby woodrose og Morning Glory. For meg akkurat nå, er Hawaiian mest aktuelt siden en standard brukerdose er på 3-4 frø, mens på Morning Glory kan det lett komme opp i flere hundre frø.
Som tidligere sagt, farger, sanseintrykk o.l blir forsterket, du kan bli mer åpen til musikk, mat & kunst.

Etter hva jeg har forstått, kan det være smart og prøve et slikt rusmiddel som ikke er så sterkt før du prøver andre hallucinogene midler, slik at du nærmest "vet hva du går til".
LSA er noe jeg også ser på som mindre skadelig, siden det kommer fra naturen, og ikke laget av en kjemiker på en lab med hygiene som et offentlig macdonaldstoalett. Mulig dette stemmer, kansje ikke?
Dosering av H.B.W kan du lese om her mens morning glory dosering finner du her

Jaja, håper du forstår mer hva lsa er nå da
Sist endret av kriss; 9. august 2002 kl. 00:56.
ethnoplanet.dk, smartbar.nu - henholdsvis dansk og svensk...

vet ikke helt hvordan det er med lovgivning, men jeg fikk pakken min gjennom
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kanskje jeg skal bestille og teste ut...

plumRad: bestilte du og testa det ut eller?
Opprinnelig postet av kriss
Etter hva jeg har forstått, kan det være smart og prøve et slikt rusmiddel som ikke er så sterkt før du prøver andre hallucinogene midler, slik at du nærmest "vet hva du går til".
LSA er noe jeg også ser på som mindre skadelig, siden det kommer fra naturen, og ikke laget av en kjemiker på en lab med hygiene som et offentlig macdonaldstoalett.
Vis hele sitatet...
hvordan ser du på peyote og mescalin som kommer fra kaktuser?
peyote er vel kaktussen som meskalin kommer fra?

uansett, jeg har ikke giddi og lest noe om det, så jeg vet faktisk ikke. opplys meg
poenget var bare at alt som kommer fra naturen ikke nødvendigvis er helt uskadelig.

mescalin og peyote er ganske heavy syrer og er helt naturlig. det er en mescalin kaktus og en peyote, ikke samme
la meg sitere herfra:

Meskalin finnes i peyote-kaktusen (Lephophora Williamsii) som er en kaktus som vokser i USA og Mexico.
Vis hele sitatet...
så du tar feil, meskalin er bare virkestoffet. og du finner meskalin i en "knopp" helt øverst i peoyte kaktussen.
heh...en kompis av meg har en "farm" med peyote kaktuser i leiligheten, vokser som bare det :]

men ikke faen om jeg putter noe av det i munnen...
skaff litt til meg da :banana: :banana: