Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 509
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært slakk i magen det siste døgnet og har tatt aktivt kull i går samt imodium. Idag har jeg ikke tatt aktivt kull, men magen fortsatt ikke helt topp så har tatt 1 imodum på morningen og 1 til for en times tiden siden. Virker som magen er ok nå. Og veldig sugen på en bra lørdagskveld.

Skal på konsert så da er det viktig med rus, det er halve opplevelsen på en måte.
  1. Kan jeg drikke alkohol fra ca kl 19 og utover?
  2. Er det andre rusmidler jeg evt. kan ta om jeg ikke kan drikke alkohol pga aktivt kull og imodium?

Om jeg ikke får noen rus pga kull og imodium så lar jeg heller være da jeg ikke ønsker å sløse vekk penger på drikkevarer eller annet snacks om det ikke virker.

Om det er helsefarlig med rus når en har tatt kull og imodium dropper jeg rus idag og får heller forsøke å selge billetten.
Jeg bruker imodium av og til med all slags rus, men ikke alkohol da for jeg drikker ikke, har ikke drukket på femten år, pga hasj finnes liksom også. Og vil jeg bli tøff i trynet tar jeg benzo, som jeg har litt kontroll over hvertfall, i motsetning til alkohol. Men pga veldige søvnproblemer har jeg urdert å pælme nedpå tre fire halve med cider for å få sove.

s