Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2237
Lurer bare på om det blir tatt promillemåling den dagen en eventuelt møter til soning?
Noen som vet?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Har aldri opplevd det selv.
Med mindre man er synlig påvirka tror jeg ikke promillemåling er vanlig, har ihvertfall aldri hørt om det, men rus testing av urin skjer sporadisk og ofte kort tid etter "innsjekk".
Sist endret av celtseus; 27. februar 2020 kl. 10:11.
Jeg har møtt opp dritings og pillefjern 2 ganger når jeg skulle sone. De skjønner hvorfor og lar deg bare sove av deg rusen i cella.
Jeg satt inne 90 dager på åpen soning. Var under dette oppholdet utsatt for flere urinprøver, men ikke ved adkomst. Rundt i fengslet var det helt normalt å høre at folk kom inn så ruset at de var på isolat de første 48 timene. Dog har jeg aldri hatt rusproblemer, så dette påvirket ikke meg.

De bryr seg forøvrig ikke om du er ruset når du kommer inn, sålenge du ikke har med deg noe, og du ikke oppfattes som en fare for andre.