Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 682
Jeg har lyst til og vite hva den høyeste doseringen av Lsd og flein folk noen gang har tatt.!
For min del så blacker jeg ut på doser på 5g flein og oppover. Lsd 800ug og oppover så husker jeg ingenting dagen etterpå. Why? Over stimulering?
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Sånn ca. 600-800ug er min høyeste LSD dose. Merket veldig lite fordi jeg tok LSD svært ofte på den tiden sammen med 7-8 andre stoffer den helgen. Endte med at politiet kom på festen jeg var på. Så jeg lusket litt i utkanten av boligområdet mens jeg så milde synsforstyrrelser. Rimelig kjedelig men glad det bare var positivt.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
14 lapper lsd på rave i skogen toppa med ketamin og masse røyk. Ula godt i skogen og himmelen krystalliserte seg fint
Hei space folk....god morgen.

En gang spiste jeg og en venn masse morning glory frø fra et nettsted med litt banan for å lindre kvalmen, holdt det inne så lenge vi klarte, spydde blått fordi vi fikk rypper til ti kr stk den dagen av en med en bag full, så det var blått med bananbiter og tygde ekle frø. Så kom vi oss, trippet hardt på LSAen og tok masse sopp og en mescalin kapsel hver, og noe oppmalte dmt bønne greier, veta faen hva det var, husker ikke, det var en vill tripp.....

Når jeg gikk hjem etter nattens fast gikk jeg en tur på fem minutter på 35minutter og følte jeg var født på ny og fri for alle mine synder. Det var helt rart å se inn folk sine vinduer, alt så ut som dukkehus og ting var uvirkelig og deilig. Jeg sov godt på grunn av de grønne pillene før trippen.

s