Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1982
Hei.

Har litt erfaring fra molly, men ble tilbudt dmt. Noen som har erfaringer og tanker? Jeg er jo i utgangspunktet en forsiktig fyr
dmt er et HELT annet dyr. sammenlign det med fleinsopp, syre osv.
røyker du dmt'en så vil det i mine erfaringer være mindre "ille" å få badtrip enn andre "trippedrugs" da det varer veldig kort.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring med DMT er at det er kjekt fordi det varer ikke så lenge. Jeg lagde the machine pipe og brukte typ 30mg. Da ble alt jeg så veldig pixlete og morsomt i typ 5min. Uppa jeg dosa til 60mg så fikk dama breakthrough men jeg bare passa ut i 10 min lg kom tilbake uten å huske en dritt ��
MDMA kan ikke sammenlignes med DMT på noen måte som helst. Den eneste fordelen jeg kommer på at du kan dra fra at du har erfaring med MDMA, er at du vet at hjernen kan oppfatte ting på en helt annen måte under ruspåvirkning. Ellers er det fint lite sammenlignbart.

Hvis du er en forsiktig fyr og egentlig ikke har noe behov eller interesse for psykedelliske stoffer, så ville jeg egentlig meldt pass på denne.
R.i.p 23.04.2021
Blir som og sammenligne salvia med weed. 2 helt forskjellige verdener/ dimensjoner.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å se dokumentaren: DMT the spirit molecule. Den gir en god innføring i hva du kan forvente deg.

Hvis du ikke har alvorlig sinnssykdom i nær familie ( Schizofreni,bipolar osv) så vil jeg anbefale deg å hoppe på toget å prøve. En breaktrough dose er noe du kommer til å huske resten av livet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler deg å se dokumentaren: DMT the spirit molecule. Den gir en god innføring i hva du kan forvente deg.

Hvis du ikke har alvorlig sinnssykdom i nær familie ( Schizofreni,bipolar osv) så vil jeg anbefale deg å hoppe på toget å prøve. En breaktrough dose er noe du kommer til å huske resten av livet
Vis hele sitatet...
har også en kamerat som utløste en psykose pga dmt, sist jeg hørte fra han ca 1 år etter det skjedde hadde han vært fri for alle rusmidler siden da, men gikk fortsatt i terapi og ikke kommet videre med jobb/skole.

the spirit molecule er fin den, men anbefaler sterkt å se alle mulig veier det kan gå ved inntak av dmt, og vil ikke oppfordre noen til å prøve det før de har lest seg skikkelig opp og fortsatt er bestemt på å prøve det, og da vil jeg absolutt anbefale en mye lavere dose før en evt breakthrough dose.

merker fint 10mg, så kan man ta pause og prøve 20mg neste gang, så 30,40,50 og evt 60+.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Ta det fra en som ikke var klar. Begynn med noe mildere, lav/medium dose sopp eller noe
Hvis du får til å fordampe det korrekt og får en helt magisk førstegangsopplevelse, så er hovedregelen å ikke gjøre det for ofte. Stemmer at det er kortvarig og, på en måte, mindre belastende og krevende enn f.eks. en moderat-høy dose sopp eller LSD, men doserer man det feil eller begynner å opptre ballsy, så kan man få seg en spark av dimensjoner. Svært krevende opplevelser kan oppstå selv om det hele egentlig bare varer i 15 minutter. For noen kan det kanskje være traumatiserende, men poenget er at man ikke skal bruke det for ofte eller i feile settinger, som annet psykedelika.

Med det unnagjort, så vil jeg si at DMT har beriket livet mitt, med både personlig innsikt og utrolige opplevelser. Jeg er takknemlig for å være klar over at noe så vanvittig fascinerende finnes.

Anbefaler å starte din potensielle psykedelika-karriere med sopp eller LSD, for å kjenne på hva det går ut på.
Dmt ja, det er fine saker, hvis man har en sterk psyke og tørr å slippe seg løs og følge flow'n. Hvis man takler det, så er dmt en berikelse i livet, jeg har fått ett mye bedre liv etter dmt.

MEN det er potente saker, hvis man føler det er litt feil setting, litt feil folk eller formen ikke er bra, så røyker jeg det IKKE. Jeg skjønner godt hva joe rogan mener med: dmt er som sopp X 1 million + noen aliens

Det er faktisk det eneste her i livet, jeg har opplevd at er som første gang, hver gang. Jeg blir tatt like på senga hver eneste gang, den første tiden er totalt kaos, på trekk nr2 så roer ting seg og man får endel mer flyt, på trekk nr3 så pleier det og ta helt av, på de neste trekkene så spyr man gjerne regnbuen imens man ler seg ihjæl og det tar helt av

Hvis du er interessert i dmt, så se linken i signaturen min, se the spirit molecule, se stepping into the fire. Er sinnsykt mye info om dmt der ute.
Sist endret av gotta_love_dmt; 29. august 2019 kl. 23:39.
Det kommer til å endre livet ditt! Sørg for å sitte komfortabelt. Jeg falt av stolen første gang.
Alle sitter og snakker som om det er helt ufarlig å ta DMT. Jeg tok det og fikk ganske heftig angst og uro i god stund etterpå, selv uten at opplevelsen i seg selv var spesielt skummel eller groundbreaking. Har mye erfaring med cubensis, flein, LSD og diverse RC, så tror ikke det bare var nybegynner-angst heller.

Tror det rett og slett bare utløste noe kjemisk ubalanse i hjernen min en stund, og jeg merka definitivt at jeg burde ha venta litt eller stått over den gangen.

Anbefaler isåfall at du er på et veldig greit sted mentalt (ikke deppa e.l) og at du har en god og trygg setting rundt deg.
Det at opplevelsen varer "bare" i 5-15 min betyr ikke at det ikke er jævlig heftig og kan stille om greier i huet ditt
Sist endret av Alzo88; 30. august 2019 kl. 12:05.
God tur!

Warning

DMT is a bottomless well of never ending confoundment, an unsolvable riddle of epic proportions spoken in alien tongues. It will call into question all that you know, all you’ve learned to accept as reality, and introduce you to a state of being which defies all comprehension.

This experience is not for everyone, and not all who choose to open the door deal well with the questions it raises. It should never be undertaken lightly or treated in a casual manner. Those who approach it with little respect often pay a psychic price.

Should you choose to proceed, be aware that integration issues may follow. What you find inside may change your life. It will almost certainly alter your deepest, most fundamental assumptions.
>>

https://wiki.dmt-nexus.me/DMT-Nexus_...lth_and_Safety
Sist endret av Koldun; 30. august 2019 kl. 12:34.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hyper_hyper Vis innlegg
Hei.

Har litt erfaring fra molly, men ble tilbudt dmt. Noen som har erfaringer og tanker? Jeg er jo i utgangspunktet en forsiktig fyr
Vis hele sitatet...
Ville startet med meskalin hvis du har mulighet til å få tak i det. Det er nok det beste å starte med hvis man er en forsiktig person og ikke vil ta noen sjangs. Joa, varer lenge men meskalin behandler deg pent (stort sett).
▼ ... over et år senere ... ▼
Vet noen hva er straff for innføre DMT inn i landet? Hva blir det hvis mann bestiller 0,5g?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Tehhi Vis innlegg
Vet noen hva er straff for innføre DMT inn i landet? Hva blir det hvis mann bestiller 0,5g?
Vis hele sitatet...
Umulig å si, kanskje de vil sette et eksempel siden stoffet er relativt ukjent i almennheten? Kanskje det henlegges i forhold til bevisets stilling.. kanskje du får en bot på noen tusen.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Umulig å si, kanskje de vil sette et eksempel siden stoffet er relativt ukjent i almennheten? Kanskje det henlegges i forhold til bevisets stilling.. kanskje du får en bot på noen tusen.
Vis hele sitatet...
Takk for svaret. Det høres som om man ikke skal risikere.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tehhi Vis innlegg
Vet noen hva er straff for innføre DMT inn i landet? Hva blir det hvis mann bestiller 0,5g?
Vis hele sitatet...
Ingen ide men han duden på Insider når han "smugla" det fra Danmark til Norge ble han stoppa men de konfiskerte ikke fordi hundene er ikke trent opp til å markere DMT. Dog var dette ikke ferdig oppkokt etc
Anonym bruker
"Oppmerksom Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av anon111338 Vis innlegg
Det kommer til å endre livet ditt! Sørg for å sitte komfortabelt. Jeg falt av stolen første gang.
Vis hele sitatet...
Har du noen konkrete eksempler på som endres? Eller noen andre her inne som har prøvd DMT?

Ser ofte at folk skriver at de lærer mye og ting forandrer seg, og jeg skjønner det kanskje ikke er lett å forklare. Men jeg hadde satt pris på om noen prøvde å forklare forskjellen på livet før og etter DMT. Eller andre sterke psykedeliske opplevelser
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du noen konkrete eksempler på som endres? Eller noen andre her inne som har prøvd DMT?

Ser ofte at folk skriver at de lærer mye og ting forandrer seg, og jeg skjønner det kanskje ikke er lett å forklare. Men jeg hadde satt pris på om noen prøvde å forklare forskjellen på livet før og etter DMT. Eller andre sterke psykedeliske opplevelser
Vis hele sitatet...
I korte trekk får man en følelse av å se verden med nye kanskje mer positive øyne, man får et litt ekstra driv. Dette varierer fra person til person, for noen er denne "opplyste" tilstanden noe de tar med seg videre og forbedrer seg selv og livet sitt med mens andre gjør ingenting annerledes: De så på det som en intens opplevelse og fikk se verden fra nye øyne men glir tilbake til normal livet.

Jeg vil nesten sammenligne det med å ha reist til spesielle steder, noe jeg leste i en bok som heter "Vagabond": Man kan ha reist til Amazonas og svømt med merkelige skapninger i elvene etc.. men når du kommer hjem, så er folk i sitt daglige liv, historien din er en underholdende anekdote men ikke mye mer, folk klarer ikke helt å relatere til entusiasmen din og du innser at du og må returnere til normalen, livet går videre...