Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1891
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei ja som dere forstår er jeg nådd punktet hvor en bare igr faen og snur i fht å ha visse regler for rus, deriblant ALDRI ALDRI ALDRI nåler. SÅ nå har jeg etter tre-fire misslykkede forsøkt gitt opp å skyte dette. Har nok båler utstyr og desinfeksjon, men jeg føler jeg bommer på blodårene(muligens går gjennom?) Og at det øegger seg en klump under huden fra sprøyteinnholdet som ikke er spes behagelig. enda ikke fått noe sykere opplevlse intravenøst enn rectalt så foreløpig ser jeg ikke poenget, stikker gjør det også,,
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Btw så re det sterilt utsty jeg bruker kun en gnag. amfetaminen er god som bare det men jeg føler jeg ikke treffer der jeg skal selvom mine blodårerer er aldri s markert
edit jeg er TS

skal også nevnes at eneste denne bevist inneholder annet enn amf er mindre mengder magnesiumsulfat og har blitt skytt av drevne før- JEg har bare ikke hatt lyst elller stolthet til å spørre noen men nå føler jeg at jeg kan skade min egen krop om ikke jeg får gjort dette rett

vil heller ikke ha noen råd om hvor dum jeg er, det er noe jeg er fullt i stand til å håndterere selv men hvis noen har et par enkle råd som hvor man best bør sette nåla og hvordan få færrest langvarige plager
Sist endret av Bluesky_; 28. august 2019 kl. 06:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fri Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekker du om du får blodsvar flere ganger i løpet av injiseringen?
Jeg har aldri tatt dop med sprøyte men har tappet endel blod fra meg selv og da var blodårene oppå hånda enklest og treffe fløte jeg.
Strikk rundt overarmen så de vokser så inn med nåla og så dra ut så ser du blod.
Du bommer definitivt.

Først og fremst: Sjekk for blodsvar! Dette trengs ikke gjøre med fingerakrobatikk og skjelving i MS-dimensjoner - det holder at du faktisk ser blod fylles helt i tuppen av sprøyten.

Når du har fått blodsvar så mater du på. Her skjønner jeg virkelig ikke hvorfor ingen sa til meg at: "DU SKAL IKKE KJENNE NOEN TING!". I månedsvis gikk jeg rundt og trodde den intense sviingen var en del av morroa, men nei: Når du er inne i blodåren så er du inne i blodåren og alt du skal skjenne av selve injeksjonen er følelsen du får om du lukker øynene og tenker at du pisser i Ganges.

Se samtidig som du kjenner etter at ingen hevelse tar form. Denne vil som regel være mulig å se bare 1-2ml inn i injeksjonen. Kombinert med fraværet av smerte signaliserer den påfølgende kvasiorgasmen at du har klart det! Nok en god og målrettet initiativ for å sikre deg selv så dårlig forutsetninger for et verdig liv som overhodet mulig! Så flink har du vært, at du kan skyte en gang til i den samme åren - etterhvert finner du deg gjerne en skikkelig favoritt. Husk å nyt dem så lenge dem varer, for de dør en etter en.

Angående at det overhodet ikke gjør vondt; noen syrer som ikke fremstår helt helsegunstige svir ofte ved injeksjon. Typiske eksempler er rå appelsin eller lime, evnt juice med fruktkjøtt og sånt. Det svir uansett. Har jeg hørt
Se nøye etter hevelse mens du skyter.
Kjære vene, du må jo få blodsvar (pun intended)... Ellers driver du jo med bingo.

Kan jeg spørre hvordan du har lært (evt. ikke lært) å skyte?
Sist endret av Sjølvaste; 28. august 2019 kl. 21:43.