Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1324
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle til å bytte passord da jeg så at jeg hadde 4-5 meldinger fra nyopprettede brukere uten et eneste innlegg med spm om jeg kunne hjelpe de med å skaffe weed. Alt fra 1 - 100 g.

Noen som har fått lignende? Er det søkt å tro at det kan være politiet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som sagt går vi ikke inn å leser privatmeldinger, de er jo som navnet tilsier: Private.

Men om du rapporterer brukeren skal vi gjerne ta oss av saken.

Du har rett i å være skeptisk, om folk er så fuckings retardert og desperat at de tyr til å mase på PM til tilfeldige freak brukere kan man vel trygt si at det ikke er personer som ikke akkurat vil bidra noe positivt til livet ditt.
Politiet har ikke lov til å fremprovosere kriminalitet som ellers ikke hadde blitt gjort, men politiprovokasjon kan skje dersom det er grunn til det. Har du snakket åpenlyst om salg av cannabis her inne? Personlig så tror jeg ikke at politiet vil prioritere å holde på slik som du beskriver det. Jeg tror de heller vil prioritere de allerede eksisterende angivelsene og anmeldelsene som hoper seg opp på pulten, fremfor å dra på fisketur på internett og muligens bevege seg i lovens gråsone på grunn av det. Uansett så kan du jo bare slippe unna hele problematikken ved å svare at du ikke selger weed, evt. bare ikke svare dem i det hele tatt.
Har opplevd lignende spørsmål om hjelp til kjøp, ja. Er enig med Relevant at det er tvilsomt at politiet skulle holdt på sånn.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri snakket om salg nei. Den ene pm'en henviste til at jeg hadde skrevet i 'tråden om weed'. En annen sa han kunne dra helt fra telemark til enn hvor jeg bodde. Svarte ingen av de, bare sletta dem.

Men grunnen til at jeg lagde denne tråden var egentlig for å se hvorvidt dette er et fenomen på freak, eller om det bare er språket mitt som tilsier at jeg er en dude man kan skaffe weed av.
Har fått flere, pleier bare si at de kan stikke ned på det lokale politikontoret å få hjelp der