Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 583
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God morgen.

Jeg har vurdert sterkt å starte med testo cypionate 125 mg i uka / 8-10 uker.

Har veldig lite lyst trykke 500 mg i uken.

Vanlig frisk mann produserer ca 42 mg i uken, så jeg x3 den dosen ca med 125 mg.

Noen som har erfaringer med dette?

(Første kur)
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eller er det bedre med en annen testo type i samme dose? 100 / 125 mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanlig frisk mann produserer ca 42 mg i uken, så jeg x3 den dosen ca med 125 mg.

Noen som har erfaringer med dette?

(Første kur)
Vis hele sitatet...
Nærmere 86.25mg

Du må jo trekke fra estervekt. Cypionate er 8carbon og veier derfor relativt mye.

Hva ønsker du oppnå?
Sist endret av DrPerception; 3. april 2020 kl. 06:02.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Høres kanskje ikke ut som jeg burde fullføre dette når du får svaret ditt nå, men;

26 år, 71 kg, 1.80 høy.
Ønsker legge på meg litt mer, litt mer definerte muskler og litt mer økt velvære.

Gjerne vær streng med meg, jeg har ikke lest meg opp nok, men har vært i tankene en stund, så ville høre her, så evt også lese meg grundigere opp.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Derfor jeg også ikke vil overdrive med 500++ mg i uken osv som flere gjør.
Selvom i noen "områder" muskelmasse er delvis proporsjonalt med mengde testosteron, så er det ikke alltid slik.

TRT er jo er vel kanskje mest en livsstilsendring, men bedre velvære får man. Hvis du skal ~doble inntaket av testosteron så er det ikke enkelt å få litt mere definerte muskler. Det skal du helt fint klare uten TRT, og kanskje kommer den naturlige velværen med der på slengen (altså når man er aktiv, spiser riktig, får i seg riktig mengde næring etc).

Å overdrive med 500mg per uke er heller ikke særlig mye, men en typisk dose man eksperimenterer med første gang. Jeg tenker at TRT er et dumt valg for ditt formål.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for ett ærlig og fint svar