Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2413
Som skrevet over får jeg opp : Vi fant ingenting for (navn jeg søker på ).Leter du etter en person eller et innlegg? Prøv å skrive inn navn, sted eller andre ord.

Dette gjelder alle navn inkludert mitt eget så jeg vet det ikke er blokkering , i tillegg kan jeg se innlegg fra de samme personene i selve gruppene. Jeg kan også søke på hovedsiden og få opp person og innlegg fra diverse grupper de har postet i, men trykker jeg på de kommer jeg kun øverst i gjeldende gruppe. Så problemet er kun når jeg ønsker å søke opp noe i en gruppe , uansett hvilken gruppe jeg søker i.

Det rare er at jeg sitter på en MacBook Air og har dette problemet , i tillegg så har jeg det samme problemet på mobil som er en Samsung. Søker jeg i grupper der får jeg: Vi fant dessverre ingen resultater som samsvarer med dette søket, når jeg f.eks søker på mitt navn.

Har forsøkt å søke etter svar , tømt buffer, logget ut og inn, restartet alt og sett etter oppdateringer men ikke noe hjelper. Jeg har da kun problem i Facebookgrupper på både Mac og mobil og har ikke merket noe rart ellers på andre nettsider.

Har noen vært borti noe lignende eller aner hva som kan være årsaken? ( Facebook er jo ikke akkurat kjent for å være noe til hjelp med problemer på egen side )
Sitat av Shadowchaser Vis innlegg
Har noen vært borti noe lignende eller aner hva som kan være årsaken? ( Facebook er jo ikke akkurat kjent for å være noe til hjelp med problemer på egen side )
Vis hele sitatet...
Tror det bare er sånn. Det er dritirriterende i kjøp og salg -sider, må scrolle forbi fem hundre telysholdere og liksom-vintage speil i fransk landstil for å finne et brukbart kjøleskap til garasjen. For eksempel.
Sitat av *pi Vis innlegg
Tror det bare er sånn. Det er dritirriterende i kjøp og salg -sider, må scrolle forbi fem hundre telysholdere og liksom-vintage speil i fransk landstil for å finne et brukbart kjøleskap til garasjen. For eksempel.
Vis hele sitatet...
Ingen andre har samme problem av de jeg kjenner , så skjønner da ikke hvorfor jeg har problemer. Hvorfor er kun noen påvirket av dette?
Sitat av Shadowchaser Vis innlegg
Ingen andre har samme problem av de jeg kjenner , så skjønner da ikke hvorfor jeg har problemer. Hvorfor er kun noen påvirket av dette?
Vis hele sitatet...
Jeg trodde det var sånn for alle. Jeg har det på alle platformer i alle fall.
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg trodde det var sånn for alle. Jeg har det på alle platformer i alle fall.
Vis hele sitatet...
Nei, det er nok heller at vi er unntaket dessverre. Jeg har sjekket med mange og har en sittende i samme rom som meg med både Apple og Samsung produkter og det fungerer på begge hennes. Mine fungerte i går men i dag ville den ikke søke opp noe i grupper.