Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1304
Anonym bruker
"Løpende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg var yngre røyket jeg aldri weed (og i hvert fall ikke hasj) på byen, da jeg rett og slett enten ble dårlig eller så sløv at jeg like så godt kunne holdt meg hjemme.

Men nå som jeg ikke drikker like heavy lenger, synes jeg det veldig deilig å ta noen få trekk av jointen mens jeg er ute. Kanskje 3-4 øl og like mange trekk av jointen gir meg en veldig fin form, og jeg blir heller ikke så fyllesyk dagen derpå selv om jeg føler meg fullere pga. cannabisens forsterkning av alkoholen. Og i tillegg blir det ikke så fryktelig dyrt, for drinker er jo ikke kjempebillig om dagen.

Er det flere enn meg som liker denne kombinasjonen?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja med måte som du sier Syntes det var greit å ta noen trekk før jeg drakk øl, så slapp jeg å bli så utrolig slapp.. Litt oppgiret av alkoholen
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg også liker og ta noen øl for så og røyke litt når jeg er på byen. Føler at dette er bedre da jeg blir litt mer avslappet og ikke tar helt av med drikkinga.
Er jo også et stort pluss at jeg ikke blir så fyllesyk dagenderpå selv om jeg blir skikkelih slapp dagen etter når jeg blander. Alkohol og cannabis.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Helt enig, en fantastisk kombo. Bli brisen på øl, så røyke seg full. Da jeg blir tullete som full funker dette mye bedre da rusen blir nesten det samme med ingen fyllesyke.
Kan anbefale en vape til den grønne. Så kan man gjøre det sykt diskre uten nevneverdig fare for å bli kasta ut eller ha folk/sivilsnut som finner deg pga. lukta. Bruker en arizer solo. Genial liten dings. Har også brukt den på buss, trikk, t-bane, kino etc. Veldig kjekt å ha. Bonus er at det er mye mer økonomisk og, trenger mindre mengde weed. Kan bruke weeden som er igjen etter at den har blitt vape til å lage edibles, oljer, som erstatning for tobakk i mekket etc.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor blir man ikke fyllesyk egentlig? Merket det selv.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker selv Pax3 av og til og er veldig fornøyd med den selv om det ikke slår følelsen av og fyre opp en joint av og til��
I min mening er dette den beste blandingen, en skikkelig fin synergi. Personlig så får jeg den angstdempende/"gi faen" følelsen fra alkohol, og kreativiteten og tankefarten fra cannabisen. Er som om alkohol og cannabisen pulte hverandre og fikk en baby, og den babyen er den rusen en får Merker selv at fyllesyken blir betraktelig redusert. Om det er noen her som har noen fysiologiske årsaker til dette så er jeg veldig interessert i å høre om det faktisk ligger noe bak dette!
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor blir man ikke fyllesyk egentlig? Merket det selv.
Vis hele sitatet...
Mine erfaringer tilsier at cannabis og alkohol fører til at jeg drikker mindre mengder med alkohol, drikker mer vann og spiser mer mat. For meg på byen når jeg har røyka så frister det å stikke hjem å spise og game/se serie til jeg passer ut. Byen blir kjedelig, å jakte på damer blir ikke like interessant som på bare f.eks sprit. Blir som regel mindre skarp, ikke helt med og mer usjarmerendes vlant jenter. Dersom jeg har drukket nok blir det bedre, men vanskelig å finne sweet spotten fra å være litt crossfada, til å bli svimmel som faen.

Men på fester og i et mer avslappet miljø er det veldig kos med sprit og litt grønt.
Bare ikke mekk opp trekk på bardisken slik kompisen min gjorde på brygga i Tønsberg. Plutselig var han omringet av seks folk i sivil fra narko avsnittet. Gotta blame the rivotril
Sist endret av Sluzzz; 1. mars 2020 kl. 15:21.