Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1272
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det trygt?
Ring Gift-telefonen asap.
Hvis du ikke føler noe ubehag så skal det gå helt fint. Jeg Spiser fint 10-20 -1mg uten at det er noe problem
Sitat av Meheh Vis innlegg
Hvis du ikke føler noe ubehag så skal det gå helt fint. Jeg Spiser fint 10-20 -1mg uten at det er noe problem
Vis hele sitatet...
Men herregud; vi alle har forskjellig toleranse. Giftinformasjonen er også helt anonym.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Men herregud; vi alle har forskjellig toleranse. Giftinformasjonen er også helt anonym.
Vis hele sitatet...
Så de kan si ja eller nei over telefon, på hvilket grunnlag? skal de sjekke han for symptomer som kan gi et endelig svar?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ringer de du de, ber de deg dra på legevakta og ta blodprøve. beeeen theer done thaat
Alene skal det enorme mengder Benzodiazepinener til for å ta livet av en normal person.

Da mener jeg null alkohol, null andre medisiner.

15x2mg Rivotril går nok bra, selv for en uten toleranse.
Anonym bruker
"Rik Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Omtrent umulig å dø av overdose på benzo alene, det er helt trygt å sove. Du skal nok være mer redd for at du får blackout og gjør noe dumt.
Bare sov på magen, ikke ryggen? Så er du vell helt safe.
Kommer hvertfall ikke til å få problemer med søvnen da, hehe. Med alkohol er det plutselig farlig altså, eller opiater, alt fra tramadol og oppover blandes kraftig med piller som rivortril. Er det bare rivotril går det helt fint. zzzzzzz


s