Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 729
Har dolcontin bedre biotilgjengelighet når man sniffer det vs å ta det oralt?
Tja. Mener å ha hørt Ned not 30% oralt, uten at jeg har kilde på Det. Men Det er omtrent akkurat Det samme om man sniffer Det. Oralt har Det littegranne mer smertestillende effekt, Men tiden før effekt I nesa er kun 5min sammenlignet med 20 oralt. Vil anbefalle rektal administering("plugging") om du ønsker høyere biotilgjengelighet
Sist endret av Bluesky_; 7. januar 2020 kl. 01:05.
Det funker mye bedre en oralt syntes jeg før, vist du spiser den, knus den, ha et halvt sigarettpapir rundt pulveret og svelg. NYt så kaffe med sukker og kanskje litt melk, så blir do fin å mo i knærne fortere. Folk skyter det jo hører jeg også, bare skutt subb selv på pillefronten. Men jeg går ikke inn baklengs med plugging hvertfall, haha. Det er for blodfylte sprøter du ikke kan sette det. Nødløsning for de med dårlige blodårer.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Men jeg går ikke inn baklengs med plugging hvertfall, haha. Det er for blodfylte sprøter du ikke kan sette det. Nødløsning for de med dårlige blodårer.
Vis hele sitatet...
Nei, det burde ikke være noen nødløsning, det burde mye heller være en løsning isteden for å utsette kroppen sin for all den driten som hører med å skyte, gjelder da særlig piller... Det er en enkel, bra og trygg inntakmetode med høy biotilgjengelighet. Ikke noe å lure på engang spør du meg. Sliter man med å få inn de tynne 1ml sprøytene uten kanyler bak, så lurer jeg på hvordan det må føles å legge en kabel for den personen
Trådstarter
11 1
Takker for svar. Tenker jeg prøver begge deler. Både sniffe og oralt.
Jeg anbefaler å knuse den mengden av tabletten du skal ha og blande den inn i en kopp med te. Det gjorde jeg alltid før, funka som fjell for min del.
Husk kaffen, den forsteker faktisk rusen. Jeg drikker kaffe med at sløvende midler, jeg er enig med å skyte piller er tull. Så ikke gjør detde som ikke allerede gjør det=) har bare spit oxy knust og sniffet, og sniffe var diggest.

s
Trådstarter
11 1
Det skal jeg sjekke ut. Høres digg ut.