Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1363
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant igjen en smell som har ligget i Minst 2 uker. Vil den være trygg å ta? Husker ikke om det er opiat eller speed, så effekten kan bli spennende å se

Er det eventuelt noen forhåndsregler jeg burde ta? Sitter her med russug ut fra helvete, så det er jo fint sånn sett
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Innholdet i pumpa Ser uskadet ut, men vanskelig å si med gjennomsiktig farge?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert en heftig bakteriebombe som godgjør seg i den smellen. Plug det heller om du må.
Ja det må du ikke skyte.
Kan være nok med noen timer i romtemperatur, og du kan bli jæclig syk.
Du kan ta livet ditt i værste fall.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry, men den er for gammel
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, takk for svar folkens! Da spyler jeg ut den
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kunne latt den tørke ut, og kastet det i litt sprit å tatt en shot, eller plugget den/drukket, men antar det er selve rushet du jakter.

Uansett, det valget er det klokeste du kunne tatt, kudos
Hei,
mens vi først er innom dette med forhåndslaget justering/skudd/smell lurer jeg på om noen kan hjelpe meg til å innhente kunnskap om reell holdbarhet i både romtemperatur og kjøleskap. Også hva som (potensielt) skjer med utstyr og innhold som kan gjøre det risikofylt å injisere etter lengre oppbevaring, eventuelt andre informative/interessante/viktige ting å ha kjennskap til rundt justeringer som har blitt liggende?

Har dessverre begrenset mulighet til å finne info på egenhånd for tiden. Det meste jeg finner frem til er informasjon om kroppens prosess etter inntak. Jeg hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg med å finne pålitelige kilder utenom påstander fra freak som kan underbygge eventuell informasjon noen velger å dele her. Når det gjelder slikt ønsker jeg helst å være sikker på at jeg har riktig informasjon.

Jeg beklager vanskeligheten med å finne relevant info på egenhånd.

Takk på forhånd for engasjementet rundt spørsmålene mine, setter stor pris på hjelp fra dere.

Lagt til etter publiseringen: Selvfølgelig glemte jeg å påpeke at jeg i hovedsak tenker på rusmidlene det er vanligst å injisere, amfetamin og opiater.
Sist endret av Kierkegaard; 5. november 2018 kl. 07:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Holdbarhet morfin iv:

Åpnet iv ampulle som er opptrukket i en sprøyte:
24 timer i kjøleskapet.
12 timer i romtemperatur.

http://www.barnehelsa.no/enheten/neo...SUS.htm#morfin