Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1661
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En jeg kjenner påstår at det er MDMA i absulutt all amfetamin som du kjøper på faren min. Hva er deres kilder på dette?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mener på gata altså. Ikke av faren min. Hahah
Enemy of the snut
Er det knips eller krystaller? Uansett er det det som oftest amf i begge sorter mest sannsyynlig.

Vet du om produktet er fra DarkNet?
Det er metamfetamin i "all" amfetamin. MDMA er vel dyrere/vanskeligere å lage, så dette er lite trolig.
Jeg har ihvertfall aldri fått utslag på MDMA i amfetaminen.
Sist endret av SkammeligNykter; 14. april 2018 kl. 08:16.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som svada. MDMA er som nevnt mye dyrere og mer komplisert å fremstille. Det er endel knips som er cuttet med amfetamin, men det tilhører sjeldenhetene for MDMA.
Som andre er inne på, så tipper jeg denne bekjenten din mener meth når han sier mdma.
MDMA (3,4-metylendioksymetamfetamin).
Det er ikke mdma i pepper nei, men i mdma kan det være begge substansene amfetamin og methamfetamin. Mdma står forøvrig for metlyendioksyMETHamfetamin.

Ja.. som han over også skrev :P
Sist endret av Behring09; 14. april 2018 kl. 12:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tipper han mener det er amf i all MDMA du får kjøpt.
This is bat country!
gregory's Avatar
Å kutte amf med MDMA blir litt som å kutte amf med coke. Ingen win-win for selgeren akkurat.
Sist endret av gregory; 14. april 2018 kl. 19:30.
Enemy of the snut
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Jeg tipper han mener det er amf i all MDMA du får kjøpt.
Vis hele sitatet...
Ser det er flere enn meg som kommenterte at det er amf i begge varienter, så vet ikke om du sikter til innlegget jeg skrev men det er riktig uansett.. Easiest way is to just a testkit..