Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3768
Anonym bruker
"Tykk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei etter og ha sett mye, så har jeg lyst og lage ''Lean''
det nermeste du kommer i norge er cosylan.
jeg vet det er cosylan, sprite og noe snop
vilken drops/snop skal jeg putte oppi, og hvor mye cosylan?
Takker for svar..
Nok en tråd om den syke coctailen de nye OG'sa bruker i musikkvideoene sine.. Du kan benytte søkefunksjonen her inne for å få frem de andre trådene for å ente lese igjennom og finne svaret ditt der, eller så kan du spørre der.
Det de forøvrig kaster oppi heter "Jolly Ranchers" og må bestilles fra utlandet. Du kan dog bruk hvilket som helst godteri, det virker som om gummibjørner er veldig vanlig i land som ikke har disse Jolly Ranchers'ene. Du finner masse nyttig info via Google også, om du søker "Lean Candy" så står det gansk tydelig på de 20 første resultatene hva man kan bruke.
Du kan til og med bruke sjokolade, så her er det bare fantasien som stopper deg - Prøv det litt frem, regner med det er vanskelig å overdøve smaken.

Til syvende og sist, hvorfor vil du ruse deg på det skvipet der? Smaker ræv og er stress å mikse.
25% av cosylanflaska + ønsket mengde sukker for å fjerne smaken. Det er ikke noe kjemisk som skal skje, så det er egentlig bare å drikke cosylan.

Hvis du er voksen anbefaler jeg heller en bønne. Hvis du ikke er voksen anbefaler jeg deg å holde deg unna rusmidler.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Markonan Vis innlegg
25% av cosylanflaska + ønsket mengde sukker for å fjerne smaken. Det er ikke noe kjemisk som skal skje, så det er egentlig bare å drikke cosylan.

Hvis du er voksen anbefaler jeg heller en bønne. Hvis du ikke er voksen anbefaler jeg deg å holde deg unna rusmidler.
Vis hele sitatet...
Enig, kjøp deg bønne å jægermaister istede.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etylmorfinrus er undervurdert
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25 5
Lean. ....? Aldri hørt om... Hvilken rus kan d sammenlignes med, da? Blir man minus sløv eller makka våken?
Det er morfinrus, cosylan er hostesaft man får på resept
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Amabilia Vis innlegg
Lean. ....? Aldri hørt om... Hvilken rus kan d sammenlignes med, da? Blir man minus sløv eller makka våken?
Vis hele sitatet...
Lean (Kodein) er en downer
Anonym bruker
"Tykk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, har bare hørt at det er godt, om du bruke ''promethazine'' og Jolly Ranchers, men men, va bare spørsmål og om noen i det hele tatt har smakt det, har smakt vanlig cosylan, og det smakte dritt, og om det faktisk var liksom ''chill''
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei, har bare hørt at det er godt, om du bruke ''promethazine'' og Jolly Ranchers, men men, va bare spørsmål og om noen i det hele tatt har smakt det, har smakt vanlig cosylan, og det smakte dritt, og om det faktisk var liksom ''chill''
Vis hele sitatet...
er nok chill, men er like avhengighetskapende og ille som heroin, pluss det fucker med leveren din.
Tror det er noe annet når det er en smak som kan maskeres som den safta de selger i USA med både kodein og promethazine(phenergan i norge) i samme flaske, så får du flytende rus-snop liksom. Høres fristende ut syns jeg og.

For de som bare vil kopiere effekten så ta en neve(altså din dose!) paralgin forte og gjør en ekstrakt(søk på codeine CWE). Bland dette med en eller to phenergan tabletter og BOOM man har effekten av lean. Tåler du lite og klarer deg med 4-5 paralgin forte er det bare å spise de som de er med en phenergan. Litt paracet tåler vi faktisk. Phenergan hjelper på effekten og gjør deg mindre kvalme og kløe av kodeinet som bonus.

Jeg bruker antihistaminer med min metadon for bedre effekt, men jeg bruker atarax på dagtid, og de hjelper i små doser like mye som valium for meg fordi jeg er så innspist på valium. På natt tar jeg tre vallergan, som ligner phenergan, for en tyngre sløvet natt. Alle disse tre er fine sammen med opiater/opioder i små mengder. Atarax, phenergan eller vallergan. I små doser folkens, det er ikke vits å bøtte innpå de medsinene da blir du bare grøt i hodet.

s
Sist endret av saviour; 6. april 2018 kl. 09:12.
Anonym bruker
"Tykk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av saviour Vis innlegg
Tror det er noe annet når det er en smak som kan maskeres som den safta de selger i USA med både kodein og promethazine(phenergan i norge) i samme flaske, så får du flytende rus-snop liksom. Høres fristende ut syns jeg og.

For de som bare vil kopiere effekten så ta en neve(altså din dose!) paralgin forte og gjør en ekstrakt(søk på codeine CWE). Bland dette med en eller to phenergan tabletter og BOOM man har effekten av lean. Tåler du lite og klarer deg med 4-5 paralgin forte er det bare å spise de som de er med en phenergan. Litt paracet tåler vi faktisk. Phenergan hjelper på effekten og gjør deg mindre kvalme og kløe av kodeinet som bonus.

Jeg bruker antihistaminer med min metadon for bedre effekt, men jeg bruker atarax på dagtid, og de hjelper i små doser like mye som valium for meg fordi jeg er så innspist på valium. På natt tar jeg tre vallergan, som ligner phenergan, for en tyngre sløvet natt. Alle disse tre er fine sammen med opiater/opioder i små mengder. Atarax, phenergan eller vallergan. I små doser folkens, det er ikke vits å bøtte innpå de medsinene da blir du bare grøt i hodet.

s
Vis hele sitatet...
ahh, men hvordan blander du med tablett form? eller kan du forklare litt nermere?
Jeg personlig hadde blåst i å blande. Bedre å svelge tablettene, spise sukkertøy og drikke brus. Alt ender på samme sted uansett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ahh, men hvordan blander du med tablett form? eller kan du forklare litt nermere?
Vis hele sitatet...
Her står det kort og godt forklart hvordan man går frem. Vanskelig å gjøre feil her, bare pass på at du knuser pillene så godt som mulig
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25 5
Nei æsj.... hvorfor begynne med d der da? Kjøp nå ekte morfin på gata så slipper du starte med d klisset der....
Vil bare minne om at denne såkalte ''LEAN'' er motetrend blant drittunger.
Ja er lil wayne som er foregangsmann i den sammenheng, å gjøre lean til mote. Teit.

s