Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3203
hei, jeg og dama tok mdma (molly) på fredag, å hadde det kjempe kos, vill det funke idag (mandag) eller er det waste of cash?
Det tror jeg du vet godt svaret på selv.
Det vil nok fungere men vær forberedt på flere kjipe bivirkninger og færre koselige.
Det er ikke nødvendigvis umulig å ture med kort tid imellom, men det er kommer fort an på hvor heftig dere kjørte på fredag og hvor heftig dere vil kjøre i dag. Det vil funke bedre om dere bare kjørte et singel dropp på fredagen og dosen ikke var latterlig stor. Med andre ord, satt dere hele kvelden på fredagen og kjørte refills så skal du ha lykke til å bli noe annet enn speeda i dag.
Dere må også antagelig uppe dosen noe i dag om dere vil ha det noe moro.

Et annet råd er å ikke kjøre på med masse mer drugs om dere ikke får effekten dere er ute etter. Det er bare å be om bieffekter senere. Vær også forberedt på at kræsjen kan komme hardere og vare lengere.

Etter min erfaring funker det okei å kjøre to dager i kort tidshorisont, men ikke la det bli noen vane.
Sist endret av moret; 20. november 2017 kl. 14:00.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er absolutt lurest å vente minimum 1-2 måneder mellom hver gang. Du kan kanskje rekne med at halvparten av magien er borte når du prøver det igjen dagen etterpå, det er heller ikke så bra for hjernen.
kjørte på med 1 drop hver på fredag på ca 100mg, turen var mer enn bra nokk. men takk for alle svar.

har 1 helt gram å kjøre på med idag.
Sist endret av DoktorUglover; 20. november 2017 kl. 15:15.
Ikke kjør på med et helt gram i dag er mitt råd
Vent to mnd! kommer ikke til å bli noe mer digg fordi dere kjører hardt på....
Som nevnt over her, ikke overdriv men regn med at du må opp litt i dosering. Men noe særlig mer enn 1 dropp vil kun by på mer bivirkninger enn virkning. Mens dere er igang få i dere godt med mat og drikke og hvis dere har noe magnesium (senker terskelen på amfetaminer, mdma er et derivat eller hva man skal kalle det per definisjon). Samt noen vitminer da kroppen under inntak av stimulerende skiller ut mer enn hva kroppen alltid har å "rutte" med.

Sånn i utgangspunktet pleier jeg selv å holde alt fra halvannen til 3 måneder nesten som et minimum for å beholde magien med MDMA og eneste grunnen til at jeg gadd å svare var at dosen dere tok på fredag var ganske liten, slik at tanken kanskje ikke er helt tom.. Enda ;P Rollsafe
Anonym bruker
"Orange Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den sterkeste effekten jeg har fått noensinne fikk jeg på dag 2. På dag 1 tok jeg rundt 0,5, og på dag 2 tok jeg en dropp på 0,2 ca og var så på trynet at jeg trodde jeg var en katt og fordi katter spiser kattemat så måtte jeg også gjøre det. Så jeg sto på alle fire på gulvet og knasket kattemat. Sykt stygg smak i kjeften dagen etter.

Så lenge du ikke gjør det til en vane så er det no problemas. Kjører 2-dagere på emma titt ofte uten andre bivirkninger enn brain zaps og forsterkning av angst.
For å gjenta hva andre har sagt; ikke gjør det.

Minst 1-2 mnd er det kjedelige svaret, men her igjen så kommer det jo veldig an på. Om man tar en liten dose, og ingen refills, og ikke gjør det til en vane, så går det sikkert greit å vente fx 2 uker mellom to ganger, men bør være en god grunn til det også. Ikke fordi man har lyst/blir tilbydd det.

Jeg er selv veldig slavisk til minst 1 mnd i mellom, og får da bra rolls, og ikke noe særlig med nedturer, noe som er fint. Men tar ikke hver mnd heller, går 2-3-4 mnd i blant også.
Hører at de fleste fraråder hyppig bruk, men i 'gamledager' - dvs før Y2K - knaska vi knips hver helg, både fredag og lørdag...
Og det funka som bare F**n hver gang...
Sitat av TrashMazta Vis innlegg
Hører at de fleste fraråder hyppig bruk, men i 'gamledager' - dvs før Y2K - knaska vi knips hver helg, både fredag og lørdag...
Og det funka som bare F**n hver gang...
Vis hele sitatet...
Fint at det gikk bra for deg, men det er ikke bra at du anbefaler at andre gjør det. Det er gode grunner til at folk anbefaler å ikke ta det så ofte - det er mange som merker sterke negative effekter ved hyppig bruk.

Hvis du vil hjelpe andre er det best å hovedsakelig basere svar på fakta og vitenskap istedenfor anekdoter.
Det var ikke ment som en anbefaling. Ville bare lufte tanken...