Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 754
Hei, jeg har kjøpt noe fra spaceworld (spill)
Hvor lang tid kan det ta før jeg kan forvente den i postkassa/ på postkontoret?
Bestillte i dag tidlig, 14. 10. 11

Takk for svar!
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Unødvendig tråd, trådstarter.

Du kan regne med at de mottar bestillingen i dag, kanskje pakker de ned og sender iløpet av dagen. Om de sender på lørdager er også ukjent.

Om den er sendt idag, så kan du forvente den mandag/tirsdag.
Om den ikke ble sendt idag, men imorgen, så kan du også forvente den mandag/tirsdag.
Om den ikke ble sendt idag eller lørdag, men på mandag, så tar det 1-2 virkedager med posten, vanligvis, men kan også være 7 dager.
Sist endret av M72; 14. oktober 2011 kl. 22:14.
3-7 dager kanskje, kommer an på når de sender og hvordan posten vil ha det.
Grunnen til at jeg poster er fordi at support er offline og det står over hodet ingenting om dette på deres websider.
Men uansett takk for begge svar, jeg kan være litt utalmodig, som noen har skjønt :P
Sitat av BENDIKSVERDEN Vis innlegg
Grunnen til at jeg poster er fordi at support er offline og det står over hodet ingenting om dette på deres websider.
Men uansett takk for begge svar, jeg kan være litt utalmodig, som noen har skjønt :P
Vis hele sitatet...
Det kan ta et par uker, noen av dem der små nettbutikkene har eksepsjonelt dårlige rutiner for levering.. noen ganger har de ikke engang varene på lager (selv om det ser sånn ut) og da tar det enda lenger tid.

Med mindre det er en veldig stor prisforskjell bestiller jeg alltid på komplett eller mpx da de har robot-lager og eksepsjonell rask levering
Prisforskjell: over 100 inkludert frakt
Får håpe de er raske
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Det kan ta et par uker, noen av dem der små nettbutikkene har eksepsjonelt dårlige rutiner for levering.. noen ganger har de ikke engang varene på lager (selv om det ser sånn ut) og da tar det enda lenger tid.

Med mindre det er en veldig stor prisforskjell bestiller jeg alltid på komplett eller mpx da de har robot-lager og eksepsjonell rask levering
Vis hele sitatet...
Nå er ikke Spaceworld et lite selskap
Dersom varen er på lager får du vel regne med 3 dager fra Mandag, og ikke i helgene.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Nå er ikke Spaceworld et lite selskap
Vis hele sitatet...
Det er de ikke, men spørs hvor stor nettbutikken deres er