Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8449
Noen som vet om ei side der jeg jef få sett den føste episoden av two and a half men season 9 uten å betale for det?
Ganske så skuffende første episode egentlig, håper virkelig de gjør noe nytt og bedre.. Virker som de bare prøver å fylle ett tomrom etter Charlie
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Ganske så skuffende første episode egentlig, håper virkelig de gjør noe nytt og bedre.. Virker som de bare prøver å fylle ett tomrom etter Charlie
Vis hele sitatet...
Har de noe annet valg enn å fylle dette tomrommet?
Sitat av elitenilo Vis innlegg
Har de noe annet valg enn å fylle dette tomrommet?
Vis hele sitatet...
Avslutt serien.

Hele serien var i mine øyne bygd opp på Charlie og hvordan han lever sitt liv i virkeligheten også. Livet i Two and a half men og virkeligheten var ganske så like.
syntes det var ganske fun jeg da, med kutcher., selvom jeg trodde det kom til å bli totalt bomm :P

kommer til å se resten av sesongen ja.
For min del var det en kjedelig episode og dro kanskje på smilebåndet 1 gang. Orker seriøst ikke å se en "dum" Ashton Kutcher i enda en serie. Det holdt med The 70's show..

Virket også litt desperat-ish å spille på nakenhet (en naken Ashton Kutcher) for å vekke interesse hos publikum.

Blir nok å laste ned neste episode. Men det er mest fordi det ikke er så mange andre bra serier som sendes nå for tiden.. Det er også en viss underholdningsverdi i Two and a half men, men den er syltynn akkurat nå.
De spiller på siste verset..... Two N half Men er dødt.... han er jo ikke morsom..
Jeg gikk inn med lave forventninger, men jeg skulle hatt enda lavere forventninger. Jeg var spent på hvordan Kutcher sin karakter skulle være, men det virker bare som om han skal spille like dum som i 70s.
De som ikke har sett det har ikke gått glipp av noe.
Sitter på skolen så har ikke mulighet til å se klippet, men lurer på hvordan de kan klare å presse ut en sesong til? Jeg trodde at Charlie Sheen var blitt sparket/sluttet.

Two and a half men!
De dreper karaktern til Charlie, og inn kommer Kutcher som spiller en annen rolle.
Sitat av prick Vis innlegg
De dreper karaktern til Charlie, og inn kommer Kutcher som spiller en annen rolle.
Vis hele sitatet...
Ojda! Så for meg noe som at han var på ferie eller noe, jeg. Å drepe han var litt drøyt.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Ojda! Så for meg noe som at han var på ferie eller noe, jeg. Å drepe han var litt drøyt.
Vis hele sitatet...
Drepte han så han aldri kunne få tilbake rollen som Charlie.
Dette var tynne greier! Men sjekk ut icefilms.info , om du liker å se ting på nett. HD/divx streams
Du har jo forsovet også eztv.it, de har det meste av serier.
Sitat av prick Vis innlegg
De dreper karaktern til Charlie, og inn kommer Kutcher som spiller en annen rolle.
Vis hele sitatet...
Ikke noen kan drepe Charlie Sheen.Han er rett og slett udødelig.
Sitat av ivanhoe Vis innlegg
Ikke noen kan drepe Charlie Sheen.Han er rett og slett udødelig.
Vis hele sitatet...
Skal ikke si hvem som tok livet av Charlie for å ikke spoile, men det var noen som gjorde det ja ;p
Serien kommer aldri til å bli den samme uten Sheen...

Blir som How I met your mother uten barney
How much coke can Charlie Sheen do? Enough to kill 2 and a half men
Sitat av JediKenji Vis innlegg
How much coke can Charlie Sheen do? Enough to kill 2 and a half men
Vis hele sitatet...
Begynner kanskje å bli litt gammel den der nå?
Magda drepte Charlie..
Sitat av Deltablue Vis innlegg
Magda drepte Charlie..
Vis hele sitatet...
Fail, fail, fail. Det var ****
Sist endret av UncleAndy; 21. september 2011 kl. 21:42.
Den første episoden ligger faktisk på youtube Syntes det var litt morsomt dog jeg savner Charlie..
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Fail, fail, fail. Det var ****
Vis hele sitatet...
Rose du mener?
Two and a Half Men har lenge hvert blant mine favorittserier innen sitcom-sjangeren; dog omtrent kun på grunn av skuespillerrollen Charlie Sheen. Hadde null forventninger, og ble likevel ganske skuffet. Kommer helt sikkert til å følge med av den simple grunn at jeg elsket de tidligere sesongene. Det beste hadde hvert å kansellere serien asap, så de slipper å kjøre seg selv ned i gjørma og ødelegge minnene fra en ellers god serie.
Sitat av Deltablue Vis innlegg
Rose du mener?
Vis hele sitatet...
For å ikke ødelegge for de som evt. ikke har sett episoden enda så vil jeg ikke si navnet
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Syns ikke det var helt det samme uten Charlie. Når jeg ser huset og alt, så tenker jeg bare på Charlie. Og for min del syns jeg den Ashton Kutcher humoren blir alt for dum. Syns han er en god skuespiller, men er så uendelig lei av "clueless" rollen som han spilte i that 70's show.

Blir nok å fortsette å se, blir sikkert helt greit, men det kommer aldri til å bli like bra som med Charlie Sheen, det er helt sikkert.

EDIT; Hvem vet, kanskje de relaunchet sesong 9 etterhvert, siden Charlie har bedt om unnskyldning og innrømt at alt bare var dumt. Selv om man ikke vet hvor lenge det varer.
Sist endret av fcknfreak; 21. september 2011 kl. 21:51.
Mange har allerede sagt at det aldri kommer til å bli det samme uten Charlie og jeg er enig.Ikke noen har karisma som Charlie.Det er klart.
Kommer selv til å se sesong 9, men jeg syns Charlie Sheen er overvurdert. Han underholdt i 8 sesonger, men det ble litt ensformig, og det finnes folk som har ganske mye bedre humoristisk timing enn Charlie. Når det er sagt så er han jo en god skuespiller, men i mine øyner er han ikke verdt de ekstreme summene han fikk betalt.
Sist endret av maling; 21. september 2011 kl. 22:33.
Du har kanskje rett,men han vil alltid bli bedre enn Ashton.

http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q...eature=related
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Ganske så skuffende første episode egentlig, håper virkelig de gjør noe nytt og bedre.. Virker som de bare prøver å fylle ett tomrom etter Charlie
Vis hele sitatet...
Tja.. Jeg ble positivt overrasket. Men så hadde jeg særdeles lave forventninger da, og hadde egentlig ventet å hate det intenst.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Syntes episoden var helt grei, kommer nok til å følge med, men har hele tiden den følelsen av at noe mangler :P
Sitat av Deltablue Vis innlegg
Rose du mener?
Vis hele sitatet...
Tenkte å se episoden på senga før jeg la meg. Neste gang legger du til spoiler alert. Takk..
Sitat av Skateward Vis innlegg
Tenkte å se episoden på senga før jeg la meg. Neste gang legger du til spoiler alert. Takk..
Vis hele sitatet...
Er ikke sikkert det var hun engang Han bare gjettet Men ikke les flere innlegg før du er ferdig med episoden da.. så du ikke risikerer noe.
jeg likte dette litt, kan godt fylle et lite tommromm, bedre en ingen 2 and a half men liksom :P

men tviler stergt på at de holder ut 9 sesonger til. :P
Sitat av Skateward Vis innlegg
Tenkte å se episoden på senga før jeg la meg. Neste gang legger du til spoiler alert. Takk..
Vis hele sitatet...
Ingen som hittil bastant har avlsørt morderen. Det er ikke sikkert det er ett mord engang? Tenk om han dør i ei mystisk ulykke? Eller blir kvelt av kusejuice? Du får se selv.
Har sett den nå og er ikke veldig skuffet, men ikke imponert heller.
Likte episoden jeg! Gleder meg til neste
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Dette er en serie som gjenspeiler Charlie Sheens liv - damer, festing og penger. Jeg skjønner godt at de sparket ham, men å dra inn en komplett talentløs skuespiller som Ashton Kutcher, som spiller en suicidal datamilliardær for å være 'stedfortrederen' til Charlie Sheens liv er tullete.
Den første episoden i sesongen startet alt for hardt ved at begravelsen til Charlie fant sted, i tillegg til at de prøvde å krydre det med halvveise vitser om hans forhistorie i serien for at det ikke skulle virke trist. De gjorde en sabla god jobb med å ikke få det til å virke trist. De fikk det til å virke som om hele serien er blitt en tragedie.

Serien har mistet all sin mening, og nå melker de det for det den serien er verdt, selv om den har dabbet av med årene (ettersom Jake blir eldre).
Jeg har sett hver eneste episode av denne serien, og jeg kan med hånden på hjertet si at denne serien var veldig underholdende, og at jeg har fulgt med tett gjennom årene. Ingen kan erstatte Charlie Sheen i denne serien, fordi han ER serien.

Nei, jeg boikotter Two and a Half Men fra nå av. Da sparte jeg de minuttene hver uke!

Uff...
Sist endret av M72; 22. september 2011 kl. 03:21.
Ikke glem å se Comedy Central Roast Of Charlie Sheen. Selfølelig ble den sendt samme kveld som første Ashton episode av Two And A Half Men.
Kan vel oppsummere episoden som kjedelig og uoppfinnsom, men det er vel hva jeg synest for mestepartn av serien. (min mening) Var litt spennt på hvordan de skulle skrive ut charlie fra serien, og skrive in ashton: ble ikke imponert over skrive avdelinga til 2 1/2 men akkurat.
kan noen vennligst si ett sted hvor jeg kan se episoden uten å laste ned plug-ins, ekstraprogrammer eller annet dritt?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
kan noen vennligst si ett sted hvor jeg kan se episoden uten å laste ned plug-ins, ekstraprogrammer eller annet dritt?
Vis hele sitatet...
Det er bare å se på første linken i tråden det. Håper ikke dette strider mot reglene.

http://www.videoweed.es/file/88ea02dbfb1a1
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av M72 Vis innlegg
Dette er en serie som gjenspeiler Charlie Sheens liv - damer, festing og penger. Jeg skjønner godt at de sparket ham, men å dra inn en komplett talentløs skuespiller som Ashton Kutcher, som spiller en suicidal datamilliardær for å være 'stedfortrederen' til Charlie Sheens liv er tullete.
Den første episoden i sesongen startet alt for hardt ved at begravelsen til Charlie fant sted, i tillegg til at de prøvde å krydre det med halvveise vitser om hans forhistorie i serien for at det ikke skulle virke trist. De gjorde en sabla god jobb med å ikke få det til å virke trist. De fikk det til å virke som om hele serien er blitt en tragedie.
Vis hele sitatet...
Skulle egentlig skrive noe av det samme som det her, men gadd ikke. Syns begravelsen ble helt idiotisk. Mange tørre, korte vitser for å prøve å få det morsomt. Fant det ikke morsomt i det hele tatt, og virket bare helt tåpelig hele greia.
Well, that's a bummer. Ikke bare er alt blitt tørt, idiotisk og oppbrukt, men istedet for å erstatte Charlie med en lignende karakter, har de laget en ny karakter som i bunn og grunn er helt lik Jake.
De prøvde altfor hardt i første episoden, tviler på det kommer til å bli noe bedre. Aldri hatt sansen for Ashton, å bare han og Alan, det blir bare kjedelig...!
Charlie var ikke dum, han hadde bare en utrolig lav moral, noe jeg digget ved denne serien. Han har en lavere moral enn Homer Simpson. De fylte den plassen med en kutcher som i mine øyne, bare glei gjennom episoda med that 70s show karaktern. Skal se episode 2 før jeg dømmer serien nord og ned, men om det fortsetter i samme løp som "piloten" så sparer jeg meg for denne ellers herlige serien.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Det er bare å se på første linken i tråden det. Håper ikke dette strider mot reglene.

http://www.videoweed.es/file/88ea02dbfb1a1
Vis hele sitatet...
okei, testa en link i går og trengte plug-ins sorry

jeg savner charlie, serien blir ALDRI det samme de hadde ikke trengt å drepe han, tror mange ville hatt han igjen senere hvis han skjerper seg
Jeg har alltid syntes at Two And a Half Men sugde, med mindre karakterutvikling enn til og med The Big Bang Theory (men de to seriene har vel kanskje samme hjernedøde målgruppe?). Eneste karakterutviklinga som faktisk var tilstede under 8 sesonger var når Charlie Sheen kjørte livet sitt såpass til helvette at det syntes på serien. Men jeg så første episode av sesong 9, og jeg likte den. Kanskje jeg skal starte å følge med?