Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3095
Hello med freaks

Tror ikke at det har kommet noen tråd om Counter Strike Global Offensive enda, så jeg får vel nevne det.

For de som enda ikke har sett det skal valve release et nytt counter strike spill, dette blir et cross platform spill, slik at PC, Xbox og Ps3 kan møte hverandre.
Spillet er den samme type, CT/T, litt endring grafikk, nye maps, litt små forskjell på gamle maps og nye våpen.

Hva tenker dere om det nye spillet? Jeg vet i hvertfall at jeg skal kjøpe det ettersom jeg har spillt cs 1.6 og css i alle år.

Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=4ycbu...el_video_title
Sånn helt ærlig så tror jeg ikke det blir no stort hit da vi kommer til å ha både mw 3 og battlefield 3 ..

Skal mye til for å imponere meg
Så lenge de ikke forandrer på hvordan spillet fungerer er jeg fornøyd.
Unødvendig.
De har nærmest ødelagt 1.6 og Source med updates, og nå kommer de med enda et spill, som mesteparten er i mot..
Jeg skal kjøpe dette, det er klart. Også gå tilbake til CS, 2 uker etterpå
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Unødvendig.
De har nærmest ødelagt 1.6 og Source med updates, og nå kommer de med enda et spill, som mesteparten er i mot..
Vis hele sitatet...
Mesteparten er ikke imot, alle som klamrer seg til 1.6 fordi de ikke taklet overgangen til Source klager.

Jeg personlig gleder meg til en unge, har spilt både 1.3.4.5 og .6 og source, og gleder meg som en unge til Cs:GO.
Det er jo et helt annet spill en mw og bf, det er ikke masse attachments og killstreaks og perks og all den driten. Alle har samme våpen og like muligheter i spillet, sånn er det ikke i bf og mw.
Achievments og killcam er blandt annet det som ødela Source for min del. Holder meg til 1.6 jeg da. : )
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Achievments og killcam er blandt annet det som ødela Source for min del. Holder meg til 1.6 jeg da. : )
Vis hele sitatet...
Achievements kom jo leeeenge etter at source kom ut, det kom jo i en stor update. Killcam skrur du av på MPoptions.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Achievements kom jo leeeenge etter at source kom ut, det kom jo i en stor update. Killcam skrur du av på MPoptions.
Vis hele sitatet...
Han rolla vel 1.6 etter den patchen kom ut.
Og jeg er helt enig med Bruskork1 killcamen og achievements på cs:s er sykt plagsomt, værtfall at killcamen har så brå overgang, så det skjer med engang du blir drept, litt ekkelt imo.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Han rolla vel 1.6 etter den patchen kom ut.
Og jeg er helt enig med Bruskork1 killcamen og achievements på cs:s er sykt plagsomt, værtfall at killcamen har så brå overgang, så det skjer med engang du blir drept, litt ekkelt imo.
Vis hele sitatet...
Hvis du syntes killcam er drit, så skrur du det av. Det er ikke værre.

Hva er irriterende med achievements? Jeg synes det er gøy å ha et mål å gå etter.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvis du syntes killcam er drit, så skrur du det av. Det er ikke værre.

Hva er irriterende med achievements? Jeg synes det er gøy å ha et mål å gå etter.
Vis hele sitatet...
Okei, det gikk ikke før.
Jeg liker ikke cs:s sine ach pga jeg føler det er nesten bare det som blir spammet osv, hvorfor ikke bare sette dine egne mål, under en match er jo mye diggere og fullføre.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Okei, det gikk ikke før.
Jeg liker ikke cs:s sine ach pga jeg føler det er nesten bare det som blir spammet osv, hvorfor ikke bare sette dine egne mål, under en match er jo mye diggere og fullføre.
Vis hele sitatet...
Så du blir plaget når det kommer opp en beskjed om at du har klart en achievement?
Sett deg egne mål da vel, det at det er achievements i tillegg burde jo ikke stoppe deg i dét.
Etter min mening så er CS (både 1.6 og source) det eneste EKTE fps spillet. CoD eller BF er ikke i nærheten. Alle disse perksa, og killstreak mulighetene ødelegger FPS delen. De er bra spill, no doubt, men jeg syns absolutt CS er noe annet.

Gleder meg til å se hvordan CS:GO blir, og håper at det blir mer i retning av 1.6.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Så du blir plaget når det kommer opp en beskjed om at du har klart en achievement?
Sett deg egne mål da vel, det at det er achievements i tillegg burde jo ikke stoppe deg i dét.
Vis hele sitatet...
Og man kan bare ignorere hele greia. Er jo bare morsomt å se hva du har gjort, synes jeg.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Og man kan bare ignorere hele greia. Er jo bare morsomt å se hva du har gjort, synes jeg.
Vis hele sitatet...
Enig, nå kan jeg se nøyaktig hvor mange skudd jeg har skutt med hvert våpen, hvor mange av de som traff, hvor mange jeg har drept og hvor lenge jeg må holde på med dette for å få achievement for akkurat dette våpnet.

I don't see the problem.
Cod 4 folkens, ikke for mye eller for lite (killstreaks, attachments, perks osv)
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Cod 4 folkens, ikke for mye eller for lite (killstreaks, attachments, perks osv)
Vis hele sitatet...
og cheaters så langt øye kan se
Litt kjipt å starte nå, man finner jo ikke folk under lvl 40 lengre.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Achievements kom jo leeeenge etter at source kom ut, det kom jo i en stor update. Killcam skrur du av på MPoptions.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg, spillte litt source fra starten, men updaten ødela.
Er det bare jeg som reagerer på at PC-spillere kan møte konsollspillere? Wtf? Det funker rett og slett ikke med fps. Forøvrig syns jeg ikke at det så noe særlig bra ut. Jeg har 1.4, 1.5, 1.6 og source, men det så liksom... kjipt ut dømt utfra traileren.
Sist endret av Archj; 17. september 2011 kl. 16:46.
0Hvorfor folk spiller source og er intressert i Global Offense i det hele tatt har jeg aldri forstått.
CS har aldri vært et spill man har spilt pga "effektene" eller grafikken,
men det har mer vært community og "skill" / konkurranse aspektet som har vært
appelerende for de fleste.

Ting som aim, lagspill, taktikk, possisjonering og å ha det gøy på vt comes to mind.
Dette er byggestene og det essensielle i CS og det som gjør spillet bra i det hele tatt.
CS source og lignende er skapt for noobs, som er noobs nettopp fordi de aldri har innsett dette.

valve burde innse det snart, det har lite for seg å komme med "nye cs spill" som bare er dårligere
skill wise. De burde heller satse på det som gjorde spillet populært in the first place, ikke grafikk og effekter.
Spiller du for overnevnte så plz bare hold deg unna og spill black ops i stedet.

- if it aint broke, don't fix it
Sitat av robz1 Vis innlegg
CS source og lignende er skapt for noobs, som er noobs nettopp fordi de aldri har innsett dette.
Vis hele sitatet...
Dette må være det absolutt dummeste bidraget til denne tråden. Å si at folk som spiller et spill du ikke liker er noobs, det blir - ja, det finnes bare ett ord - dumt.
For å sitere meg sjøl fra denne tråden om samme emne.
Sitat av Mith Vis innlegg
Vel, det kan jo tenkes at valve ikke bare utvikler spill til de som fortsatt spiller 1.6. Alle andre i hele verden hadde syns et slik spill var dørgende kjedelig og ikke kjøpt det, så hvorfor bruke masse penger på å pusse opp et spill som alt har en lojal fanbase?
Valve er nødt til å fornye seg, så får dere som fortsatt spiller 1.6 fortsette med det og slutte å klage på at dere ikke får det som dere vil.
Ærlig talt, dere spiller et spill som kom for over 10år siden, med 3-4 brukbare våpen og 3-4 spillbare maps. Det blir ikke mye penger i kassa om man tilbyr noe slik i dag. Vær glad for at de prøver å møte dere på halveien og hvis det ikke faller i smak så får dere heller vente til CS2 kommer.
Vis hele sitatet...
Sitat av robz1 Vis innlegg
0Hvorfor folk spiller source og er intressert i Global Offense i det hele tatt har jeg aldri forstått.
CS har aldri vært et spill man har spilt pga "effektene" eller grafikken,
men det har mer vært community og "skill" / konkurranse aspektet som har vært
appelerende for de fleste.

Ting som aim, lagspill, taktikk, possisjonering og å ha det gøy på vt comes to mind.
Dette er byggestene og det essensielle i CS og det som gjør spillet bra i det hele tatt.
CS source og lignende er skapt for noobs, som er noobs nettopp fordi de aldri har innsett dette.

valve burde innse det snart, det har lite for seg å komme med "nye cs spill" som bare er dårligere
skill wise. De burde heller satse på det som gjorde spillet populært in the first place, ikke grafikk og effekter.
Spiller du for overnevnte så plz bare hold deg unna og spill black ops i stedet.

- if it aint broke, don't fix it
Vis hele sitatet...


Enig med deg, Cs. 1.6 faen det funke fjell, men det er ein ting som øydelegger der, mange bruker cheat.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Dette må være det absolutt dummeste bidraget til denne tråden. Å si at folk som spiller et spill du ikke liker er noobs, det blir - ja, det finnes bare ett ord - dumt.
Vis hele sitatet...
Vel jeg gav gode grunner for det, det eneste du gav meg var et empty statement uten begrunnelse, så "det dummeste bidraget" går nok til kritikken selv. Mitt forslag, ikke post og spill public i stedet

Marrzh, ja du har et poeng der. Alle bruker jo stortsett easyanticheat.net den dag i dag, men du har jo selvfølgelig de som klarer å lure seg unna den også
Sist endret av robz1; 17. september 2011 kl. 17:35.
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Hello med freaks

Tror ikke at det har kommet noen tråd om Counter Strike Global Offensive enda, så jeg får vel nevne det.
Vis hele sitatet...
Bruk søkefunksjonen
Her er en tråd

Og enda en
Sitat av robz1 Vis innlegg
Vel jeg gav gode grunner for det, det eneste du gav meg var et empty statement uten begrunnelse, så "det dummeste bidraget" går nok til kritikken selv. Mitt forslag, ikke post og spill public i stedet
Vis hele sitatet...
Du gir ingen gode grunner. Mener du at aim, taktikk og lagarbeid er noe som kunn er forbeholdt 1.6?
Men for f... da.
Valve har da ikke ødelagt noe, de har ikke rørt 1.6. Ikke med lillefingeren engang.
Hva er problemet her??

Valve fortsetter å utvikle spill i en spillserie, akurat som ALLE andre utviklere hvis spillet er populært.

Er det så vankelig å forstå?
Er det for mye å forlange at folk som liker 1.6 skal forstå slikt?
Aldri skjønt den der.
''1,6 er best, spiller du source eller noe annet er du en ubeer noob som ikke vet hva gaming er''

Akkurat som at alle hater justin bieber for tiden !
Folk er ulike, liker dere ikke spillet. Ikke spill det?