Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1731
Jeg vet at det blir mye dyrere over lengre tid når man tar det på finansiering, men jeg har ikke mye valg akkurat nå. Må ha ny pc, og har så mange andre utlegg at jeg ikke kan kjøpe noen brukbar PC på en god stund.


Men det jeg lurer på er om noen vet hvilket krav de stiller til de som velger finansiering ved kjøp av deres produkter?

Skulle gjerne kontaktet dem selv, men kan kun ringe på ettermiddagen, og da er det hele tiden opptatt, og de svarer ikke på mail. Så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Kontantpris: 2 599,-
Kredittkjøpspris 7 146,-
Vis hele sitatet...
Er du syk, mann?

Ta heller å bestill fra SIBA.NO - prøv å få opprettet et SIBA-kort, så kan du heller dele opp beløpet der RENTEFRITT i 12 måneder. Heller det enn å sitte igjen med skjegget i postkassa og betale 3 ganger så mye.
For å si det slik, det er billigere å ordne et lite forbrukslån i banken din! Alternativt er det mange mer seriøse butikker som Elkjøp, Elprice o.l. som ordner avbetaling dersom du trenger det.
Kan du forklare litt mer om Siba.no? Har du erfaring med det?


Jeg tar gjerne i mot forslag til billige PCer. Er fryktelig enkel i PC bruker, nesten kun internett den brukes til.
Jeg husker ikke hva siden heter, sikkert noen her som gjør det. Det er i hvert fall en side med brukt pc'er til en veldig billig penge (pc'ene kommer som oftest fra bedrifter som har gått konkurs). Snakker da om 1500-2500 kr for en veldig grei pc.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Har jobbet i siba før. Er et fysisk varehus.. Om du bor i Oslo-området kan du ta turen innom en av butikkene og søke kreditt. Det er helt gratis.

Eller, så kan du søke kreditt på siden der, for så å bestille.
komplett.no har ganske greie finansieringstilbud. =)