Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3246
Har fått et problem plutselig med spotify på PC. Jeg åpner spotify så er vinduet helt svart bare og ingen ting skjer samme om jeg lukker og prøver på nytt, skrur av og på pc osv. Men det som er rart er at jeg kan fortsatt spille av sanger på PCen hvis jeg styrer fra mobilen. Noen som har tips?
Samme har jeg hatt, det går over men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg fikk det tilbake igjen.
Kan jo prøve å se om det er lukket helt med å sjekke oppgavebehandling og sjekke flere detaljer. Pleier å funke. Ellers prøver jeg å flytte vinduet litt rundt og vente og det pleier å gjøre jobben
Re-installert begge steder?
https://www.alphr.com/clear-spotify-cache/


Har sett mye rare bugs noe i spotify endel i tidal, tømming av cache har ofte blitt en av de første tingene når jeg opplever elektronikk verden’s forunderlige problemer