Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1969
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yoo. Håper noen her inne er våkne selvom det er ferie.

Har seg sånn at jeg hadde coke kveld inatt, tror jeg hadde ca En grammer ish, orker ikke og veie det siste, men uansett tilbake til spørsmålet mitt, nå som jeg vil sove hva hjelper? Har resept på seroquel 200mg, men pleier bare og knekke av midten så det blir 100mg ish. Også har jeg litt alprazolam igjen.

Siste linje var kanskje for 2 timer siden , har tatt en halv sero så 100mg isj, og 5-6 xan

Hvor lang tid før keg kjenner jeg begynner og bli trøtt?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bøtt nedpå med alprazolam og seroquel om du ikke tåler bakteppet av og leke rockestjerne. Så skal du nok komme deg gjennom dagen
BRAND ∞ STRONG
Vær en mann!!
Ikke bruk noe mongo dop for å komme deg ned. Ta en dusj og gå å legg deg.
easier said than done...
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Bitching12 Vis innlegg
easier said than done...
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt pepper i bøtter og spann hele livet og aldri tatt noe for å sove
Henger meg på Vindaloo på denne. Brukt amf i 20 år, og jeg tar heller aldri noe for å sove eller for nerver. Skal jeg først leke leken, så får jeg tåle såpass. Det får meg også til å tenke meg om 2 ganger før jeg starter på en ny runde.

Seroquel har jo bivirkninger som f.eks mareritt. En av bivirkningene av å kutte ut amfetamin er også mareritt. Dette vil bare forsterke hverandre og gjøre søvnen helt elendig om du er uheldig.

Noe usikker på om kokain har de samme bivirkningene her, men jeg mener nå man burde gi faen i å mikse og trikse med alt mulig uansett - for alt har konsekvenser.
Sist endret av tasmus82; 14. juli 2022 kl. 09:58.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med deg vindaloo, etter den søte kløe kommer den sure svie, men hey, hvis man besitter remedier som kan stoppe angst eller søvnløshet så er ikke det så dumt heller, bare ikke begynn å røyk heroin for at det stopper nedturen .
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis, sov og hvil deg.
Eneste som funker for meg er å røyke store mengder hasj ellers sover jeg ikke før minst 12 timer senere
BRAND ∞ STRONG
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Det får meg også til å tenke meg om 2 ganger før jeg starter på en ny runde.
Vis hele sitatet...
Dette ser jeg på som viktig også.
Selv om jeg kjører hardt 3-4 dager så får jeg i meg 2-3 dager med naturlig søvn og mat i mellom hver runde.

Mange her som alltid messer om hvor skadelig amf er og så glemmer de å nevne alt blandingsmisbruket som vanligvis henger med.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri brukt noe mot nedtur. Å bruke ting mot nedtur, er starten på missbruk i mine øyne
New generation
colakork's Avatar
Jeg er storbruker av coke. Eller var.. Brukte ca halv million i 2021 på alko og coke/speed.

Min fiks etter en bender var sprit, soving og trening.

Holdt meg sane og sov godt. Jeg mistet sinnsykt med muskler hver gang jeg benda tho. Ekstemt merkbart.

Men jeg pleide å trene hardt med vekter selv om jeg tok coke, så kanskje muskelsvinnen ikke er så ekstem på folk som har en roligere livsstil.
Ser ikke helt problemet med kokain. Det virker såpass kortvarig, og du bestemmer selv hvor lenge du vil tømme serotoninet ditt.

Jeg ville tatt 50-100mg quetiapin om det vanligvis trengs for søvn, så f

*så får coken gå ut av kroppen i løpet av natten. det har svært kort halveringstid.

Nedturen kunne du brukt benzo til, men en colanedtur mener jeg man bør ta uten hjelpemidler.

For å nyte noe, må man lide.
Ellers blir nytelsen, normalen, og normalen blir trist.
Sist endret av SkammeligNykter; 14. juli 2022 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har benzo tilgjengelig hele tiden (resept) men bruker det ikke til nedtur på makka. Seroquel for å sove om jeg planlegger dårlig.