Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2165
Fuck Mr. Plod!
Ser at halabi selger "spraybokser" som man kan åpne å putte stæsj i.

Er disse bra nokk til å lure purken?

Hvis purken sjekker sekken min og ser en spray til sykkelkjeder, vil de være smarte nokk til å finne på å skru på den?

Selvfølgelig er lyden når man rister på den ett tegn, men hvis jeg putter en svamp oppi så alt ligger i press og ikke lar seg riste rundt.

Ps. Jeg er ikke paranoid, jeg bare lurer :P
Kommer sikkert veldig an på hvor erfaren politiet som sjekker deg er.
Anonym bruker
"Sugen Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
de skruboksene er ikke noe nytt akkurat.

om ikke sprayboksen fungerer engang så er det jo litt "meh"

men hunder lurer du ikke.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det sosiale/mentale/estetiske er fort viktigere enn det fysiske.

https://en.wikipedia.org/wiki/Operations_security

https://en.wikipedia.org/wiki/Social...ring_(security)
Snuten er i mange tilfeller smartere enn du tror. Om de mistenker at du stasher noe og ser at den går an å skru på er det ikke umulig at de åpner for å sjekke.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Skaff deg sånn spesial boksershorts med lomme til utstyret. Det er selvsagt valgfritt hva slags utstyr man velger å ha i den lomma Hørt bra ting om Sheath
Sist endret av Bothrops; 10. juli 2022 kl. 22:01.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en gang en fake cola boks som var prikk lik de ekte, bare med skru bunn og hul inni. Hadde varene stasjet i den i kjølehjørnet midt i en klynge med masse colabokser da jeg alltid Hadde rundt 20stk liggende i kjøla. Etter utallige rassia ble den cola boksen aldri rørt og politiet tok til takke med glass med ferdig mekk, brukte pumper eller bunnslam av noe støv som låg igjen i noen poser.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jo, du er paranoid.
Purken har ingen grunn til å random skulle sjekke sekken din.
Prøv å dytt hva som helst inn i den tomme sprayboksen og rist på den, så rister du på en ekte etterpå. Hør hvor ulikt det er.
Du kan banne på at snuten også hører den forskjellen veldig fort.
Du kan gjøre hva du vil men er du under the ¨scope¨ lurer du ikke en politi hund med mindre du har lsd/muligens sopp. (Allt etter hva hunden er trent opp til)
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Skaff deg sånn spesial boksershorts med lomme til utstyret. Det er selvsagt valgfritt hva slags utstyr man velger å ha i den lomma Hørt bra ting om Sheath
Vis hele sitatet...
www.comfyballs.no


Men, trådstarter: Slapp av litt a. Nå for tiden går jeg rundt med hasj og brukerutstyr lett tilgjengelig, f.eks. oppå alt annet i handleposen jeg går rundt med. Bare å ta en rask titt oppi, så ser man brukerutstyret og hasjen. Jeg gjemmer det ikke.

Jeg røyker hasj offentlig, og er ikke lenger redd for at noen skal oppdage meg. Jeg gjør selvfølgelig ikke det midt i folkemengden, for det kan skade "avkriminaliseringen" vi driver med for tiden.

Jeg har også nylig hatt en samtale med det som heter for politiets nettpatrulje på Messenger, vi hadde en samtale om noe helt annet, men etterhvert kom vi en liten kjapp tur inn på temaet narkotikabruk, og da skrev jeg helt tydelig til dem at jeg nylig har brukt narkotika (ordet narkotika, ikke hvilket narkotisk stoff det var), og planlegger å bruke det igjen.

Det vekket på ingen måte interessen deres, vi fortsatte samtalen uten å nevne narkotika igjen.

Det skal sies at de kjenner meg fra før og er fullstendig klar over at jeg er rusavhengig.

Det er slike samtaler med politiet jeg setter størst pris på. Det viser at jeg kan stole på politiet. Jeg kan være 100% ærlig og fortelle dem om egne straffbare forhold for å oppklare et annet viktigere / alvorligere straffbart forhold.
Sist endret av Tysteren; 14. juli 2022 kl. 08:22.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo, du er paranoid.
Purken har ingen grunn til å random skulle sjekke sekken din.
Prøv å dytt hva som helst inn i den tomme sprayboksen og rist på den, så rister du på en ekte etterpå. Hør hvor ulikt det er.
Du kan banne på at snuten også hører den forskjellen veldig fort.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært sååå paranoid så hadde jeg nokk ikke gått igjennom Carl Johan gaten men en joint i kjeften.

Men når man kjøper en mengde på 25g+ så er det jo greit at jeg ikke går rundt å lukter en gigantisk cannabis plantasje.