Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1285
Hei,

noen som vet hvem som signerer med "Sane" og "Ask" i Tromsø?

http://www.nordlys.no/nyheter/articl...ebook&ns_fee=0
Slik at du kan kollekte dusøren?
sjekk undoms skoler tipper di er der en plass
Sitat av marbes Vis innlegg
sjekk undoms skoler tipper di er der en plass
Vis hele sitatet...
Der går vel i hvert fall du?

De aller færreste gir ut navn på folk som signer sånt. Kanskje de gir seg med taggingen sin nå som de har fått publisitet, og sitter og gråter hos mor.
2 ting
1 jeg bor ikke i tromsø men flekkefjord
2 ferdig med skolegangen min
Sitat av Bundy Vis innlegg
Slik at du kan kollekte dusøren?
Vis hele sitatet...
Jeg kan jo svare for han:

Jeg heter ***** ******* og jobber som journalist i avisa ******. Hvis du får kontakt med "Ask" og "Sane", eller andre som kjenner til dem, så er jeg kun ute etter å kartlegge motivasjonen ved å spre signaturen deres rundt omkring i byen. Jeg ønsker også å høre hva de tenker om avisoppslagene som har vært, og det at det har blitt utstedt en dusør på 3000,- kroner for tips som fører til dem.

De har mulighet til å stå fram anonymt hvis de vil, og opplysninger jeg har om dem eller andre som er involvert i miljøet vil aldri komme andre personer til rette. Politiet har heller ikke krav på å vite noe selv om jeg innehar opplysninger om "Ask" og "Sane".

Det hadde vært jævlig kult om de kunne stilt opp til reportasje slik at vi får høre deres versjon.
Vis hele sitatet...