Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 729
Hei freakere. Jeg har et skateboard liggende som jeg gjerne ville ha byttet mot et longboard. Det er Venture truckere på det, selve brettet husker jeg ikke akkurat hvilket merke er nå, men kan sjekke det ut. Jeg betalte 1600 kr for det nytt på Session. Brettet er vel et par/tre år gammelt, men jeg har ikke brukt det så veldig mye. Men litt slitt er det.

Jeg vil gjerne vite hva jeg kan byttet det bort mot. Jeg bytter gjerne til noe som er nogenlunde like brukt som mitt.

Jeg befinner meg i nærheten av Lillestrøm/Oslo-området, så vil helst bytte med noen i nærheten.

Bilder kommer!
Hvem ville byttet et longboard mot et skateboard?
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvem ville byttet et longboard mot et skateboard?
Vis hele sitatet...
Noen som har lyst på skateboard?
Hva med å heller kjøpe deg et par store og myke cruise-hjul, og sette dem på brettet du allerede har? Hvis trucksa ikke er høyre nok, kan du bare sette på risers/shock pads. Personlig foretrekker jeg "longboard-hjul" på et skateboard, over et komplett longboard, any day. Mye mindre (ergo lettere å dra med seg rundt), og du kan poppe med det - ergo et bedre fremkomstmiddel, og du kan ha mye mere moro med det.
Sist endret av Gamgee; 3. juli 2011 kl. 02:59.