Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3664
noen som vet om et program der man kan starte feks. winamp på et eksakt tidspunkt og la den begyne og spille musikk ??
Sist endret av m0b; 23. august 2005 kl. 00:27. Grunn: "Vekke klokka" er alltid våken den, den trengs ikke vekkes. *fikse*
vettu hva? Første treffet på google <----

for å hjelpe ekstra på, google er en fin-fin søkemotor på den store Internetten du kanskje har hørt om i din viltre ungdom, der kan man f.eks søke på "Winamp alarm clock" og finne fine fine alarmklokke-plugins for netopp winamp, men la oss ikke stoppe der, dette er også ett ekspempel på hva man kan finne på google; http://www.google.com/search?hl=en&h...q=define:idiot

Edit: Kakcoo maser om leifer, jeg fikser
Sist endret av NoillStress; 22. august 2005 kl. 23:33.
Vet om flere programmer som kan begynne å spille musikk på et gitt tidspunkt, men ikke et program som åpner et annet program. Og slik programvare finner man på google eller download.com
Hvis du bruker iTunes kan du jo prøve denne og hvis du ikke har iTunes kan du kanskje bruke denne. Er forresten en lang liste med slike programmer.
Good luck, have fun!

Edit: D'oh! Litt for sent
Lar det stå uansett da, sånn just in case.
Hvorfor gjøre det vanskelig?

1. Lag spilleliste, lagre som d:\wakeup.m3u (winamp)
2. Start -> Programs -> Accessories -> System Tools -> Scheduled Tasks -> Add Scheduled Tasks
3. Next -> Browse -> d:\wakeup.m3u -> Daily -> 05:00 / Weekdays -> Username / Password -> Finish
Sist endret av pii; 22. august 2005 kl. 23:44.
...jeg foretrekker den gode gamle vekkerklokka. Prøver jeg å våkne til musikk får jeg mest sannsynlig bare syrete drømmer ala dagdrømmene jeg får, når jeg hører på musikk.
Jeg vil anbefale å dobbeltsjekke volum/låt før du legger deg. Å våkne opp til grim musikk på HØYT volum er ikke gøy. 180 i puls i en time etterpå.

Men våken blir du!
Jeg bruker faktisk timer-funksjonen i mIRC til dette.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bare sov du.
finnes det noen program som kan starte dataen fra ventemodus og spille musikk?
finnes det noen program som kan starte dataen fra ventemodus og spille musikk?
Vis hele sitatet...
Bare deaktiver ventemodus..?
BIOS wake on RTC timer. Google it.

Mitt nye Commando HK har denne funksjonen, Samt Asus P5k3 Deluxe som jeg har på jobben, uansett hva det står i artikkelen.
Sist endret av MagicalTrevor; 25. september 2007 kl. 14:01.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
[COLOR=Red]

HTML-kode

http://youtube.com/watch?v=E4jwfRUbSBc
Jeg har den sangen på mobilen, jeg pleier å våkne av vibrasjonene men hvis ikke så kommer "Rocken" prov det også, det funker.. [/COLOR]
Winamp har plugins som du kan bruke.. søk på google eller let på siden dems under: "plugins"