Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 891
Jeg har en Creative Zen micro som ikke lenger vil samarbeide med meg. Den kjører, men vil ikke snakke sammen med pcen min eller andre pcer.

Det har seg slik at jeg har uhellsgaranti fra elkjøp og ønsker å få tips hvordan jeg kan ødelegge den mest mulig og få ny. Noen forslag?
Kan du ikke bare levere den inn til elkjøp og forklare dem hva som er galt så sender de den nok til reprasjon og ordner problemet..


Men om ikke er micro-en en fin plass å starte
det er jo 30 dagers returrett, så viss det ikke har gått 30 dager så........
viss ulukkeforsikringen er lik som den er på mobber, så kan du jo "miste" den i dass neste gang du står og pisser
Jeg hadde samma problemet.
Pcen gikk i stall når jeg plugga i mp3spillern + at Jack inngangen var dårlig og slarskete.
Jeg ringte support til Creative og får ny i posten gratis
Eneste du trenger er Serienr som står i spilleren bak batteriet
Creative sine spillere er stort sett søppel hva byggkvalitet angår, og de går rett i søpla når noen klager på dem. Du får garantert en ny uten å si noe annet enn at det er "problemer".
Dypp den i vann, skyt deretter på den gjentatte ganger med luftgæver, eller AG3, alt etter eget ønske. Så går du til butikken å sier "den ble ødelagt"
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av wrap
det er jo 30 dagers returrett, så viss det ikke har gått 30 dager så........
viss ulukkeforsikringen er lik som den er på mobber, så kan du jo "miste" den i dass neste gang du står og pisser
Vis hele sitatet...
Haha, evt. kan du droppe å pisse hvis du har tenkt å fiske den opp igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pælm den ned trappa di
Sitat av Poopur
Dypp den i vann, skyt deretter på den gjentatte ganger med luftgæver, eller AG3, alt etter eget ønske. Så går du til butikken å sier "den ble ødelagt"
Vis hele sitatet...
Gjennomhullet av kuler, "ehm den ble ødelagt" . Ser for meg butikkansattes ansikt....
Dypp den i noe brennbart, pakk den inn i avispapir, tenn på den og la den brenne til den slokner av seg selv. Trakk litt på den før du smører den inn i katteavføring. Kjør den et par runder i en mikrobølgeovn, før du til slutt urinerer på den (bare for å være helt på den sikre siden).

Alternativt kan du bare glemme alt det overforstående, og simpelthen følge rådet i det første svaret du fikk her i tråden... Hvorfor gjøre enkle ting så vanskelig?
Oppvarming av viktige komponenter på kretskortet fungerer sikkert.
Denne diskusjonen blir jo bare tull. Som flere har sagt: Gå og få en ny spiller på garantien. Ikke gjør noe ekstra kødd med den, det virker bare mistenkelig.

Case closed.