Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1139
Har noen her erfaring med dmt holdige planter i norge, og i såfall, går det å dra ut brukbare mengder krystallisert dmt fra disse. Har kun hørt om båndgress, men vet ikke innholdet på dette.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, det er helt søkt, jeg hadde samme ideen for 12-13 år siden når jeg leste meg opp på DMT.

Både phalaris- og arundinaceagresstypene er avlet frem for minst alkaloid innhold da det skaper trøbbel for beitende husdyr.

Alexander shulgin har et helt kapittel om dette i boken TiHKAL som heter "DMT is everywhere", der han nevner dette med bønder som har aktivt gått inn for å få frem gress med minst mulig DMT innhold i seg da husdyr kan få i seg nok gress til å få forgiftningssymptomer:7

In June 2018, mobs of wild kangaroos were observed[3] suffering from "phalaris staggers" which causes head tremors, a loss of co-ordination and collapse. When phalaris is used to feed livestock, farmers can administer cobalt to their animals or spray it on their pastures, to protect animals against the effects of phalaris. However, this treatment is not available to wild kangaroos and they suffer from the alkaloid poisoning. The staggers syndrome is more common in livestock in areas with limestone soils, which contained less cobalt than basalt soils.
Vis hele sitatet...
Du kommer til å måtte høste inn trailerlass med gress for å få ut en liten mengde DMT, så du har mye større sjans om du planter gresstyper som er avlet frem for å ha noe DMT i seg.