Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2528
Anonym bruker
"Lysten Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en soppknips og en vanlig emma knips. Noen som har testa det før, hvordan ble rusen? Ca 170mg i knipsen og soppknipsen er grønn bitcoin. Ble omtalt litt på ecstasy markedet her inne.
Har litt toleranse på molly men hadde vært artig å høre hvordan de to sammen hadde vært.
Anonym bruker
"Villig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis sopp knips vil si 4 ACO dmt så kan det være supert. Min favoritt kombo er hippieflip som er mdma og sopp. Men vær forsiktig med dosene. 1,2-1,5 g flein og 120-150 mg mdma har vært supert i min erfaring.
25 mg 4 ACO er kanskje 1.5 g flein ca. Men det må du sjekke opp for det er ut fra egne erfaring tilbake i tid såe...
Anonym bruker
"Lysten Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis sopp knips vil si 4 ACO dmt så kan det være supert. Min favoritt kombo er hippieflip som er mdma og sopp. Men vær forsiktig med dosene. 1,2-1,5 g flein og 120-150 mg mdma har vært supert i min erfaring.
25 mg 4 ACO er kanskje 1.5 g flein ca. Men det må du sjekke opp for det er ut fra egne erfaring tilbake i tid såe...
Vis hele sitatet...
.

Takk for svar. Mener å huske at 1 stk ga meg gode visuals og litt fucka mindset. 2 stk tura jeg heftig. Får prøve imorgen med begge to å håpe at jeg koser meg. Blir å gjøre det alene.
Tenkte noe likt i kveld. Men litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Droper du de samtidlig eller?
Anonym bruker
"Lysten Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Tenkte noe likt i kveld. Men litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Droper du de samtidlig eller?
Vis hele sitatet...

Jeg tok begge to men fikk lite funk.. Ville tatt 2 av dem og 2 knips.
Så du anbefaler å ta 2x170mg, med andre ord 340mg Mdma i ett dropp?
Takk for anbefalingen, men håper de fleste står over