Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1603
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har tura noen ganger på 150mg for å holde meg trygt innafor grensene, og har rulla godt på det, men har lyst til å prøve en hardere rull denne gangen. Noen anbefalinger for hvor mye man kan eventuelt øke med? 10mg? 20mg? Tar som regel alt på én gang, ingen redosering, men burde jeg splitte opp dosene? F.eks. ta 150mg, vente til det kicker inn, så ta Xmg i tillegg? Setter pris på alle råd og tips.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Hvis du tar 150 mg og redoserer med opptil 50mg 60-90 min senere, så vil det kun forlenge effekten noe, ikke forsterke den.
Jeg får ikke så stor merkbar forskjell før jeg øker dosene med 30mg, du må nesten vurdere det selv. Føler du deg trygg på 150 mg, så tror jeg ikke du merker så stor forskjell med 10-20 mg mer.

Husk alltid å bruke testkit før du putter i deg noe.
Heisann! 150 mg er i utgangspunktet en ganske stor engangsdose, og større doser vil ikke nødvendigvis gi noe særlig mer empatogen virkning, men kan øke risikoen for overoppheting, forvirringstilstander og sanseforstyrrelser.

Hvis du ønsker å oppleve en sterkere virkning, kan det være heller være fornuftig å la det gå en stund frem til neste gang du bruker MDMA, og gjerne også redusere dosen litt. Vi fraråder i utgangspunktet større doser enn 125 mg for å være på den sikre siden.

Les mer her:
https://www.rusopplysningen.no/mdma
Vil si alt innenfor 150 - 200 vil tilsi en meget god dose.

Personlig har jeg funnet min sweetspot på 180mg. Av og til en redose 2 timer senere på rundt 100mg.

Ville unngått redose om du kan det. Men hvis du redoser så ikke ta mer enn en ☺️

Har 10 års erfaring med mdma (vent 1-3mmd mellom hver gang) og har fortsatt magien ✨��
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
150 + 75-80mg med 90 min mellom inntak pleier å fungere fint for meg. Anbefaler å dele opp i flere doser om du skal ha i deg mer enn en dose. Har vært tulling i min ungdom og inntatt store doser med MDMA, største var vel rundt 400mg i en dose.
Større dose gir selvsakt mer effekt, men når du inntar mer enn hva som er anbefalt får du ikke like mye avkastning per mg, men bivirkningene treffer mye hardere på større doser.

Har du tidligere tatt 150mg kan du feks prøve deg på 200mg hvis formålet er å pushe grenser. Men hvis du er ute etter å pushe grenser kan du fort havne i et dårlig mønster.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil absolutt ikke pushe for hardt slik at jeg tar skade av det, så holder meg innafor 200, 180 høres ut som en grei mellomting mellom 150mg og 200. Forstår dette blir ment som en kraftig dose, men i min erfaring har det ikke noe å si om jeg venter 6+ måneder, under 150mg blir litt skuffende, får følelsen av at jeg ikke traff helt der jeg vil når jeg har tatt mindre. Formålet er vel ikke å pushe grenser direkte, men heller prøve å finne ut hva som blir "sweet spot" for meg, men i tillegg holde det innafor det som genrelt blir sett på som trygt, da jeg aldri har tatt over 150mg til sammen.
Dette er såklart gitt at du får ekte varer. Ikke alle krystaller har 100% virkestoff. Noe har feks 80%.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil absolutt ikke pushe for hardt slik at jeg tar skade av det, så holder meg innafor 200, 180 høres ut som en grei mellomting mellom 150mg og 200. Forstår dette blir ment som en kraftig dose, men i min erfaring har det ikke noe å si om jeg venter 6+ måneder, under 150mg blir litt skuffende, får følelsen av at jeg ikke traff helt der jeg vil når jeg har tatt mindre. Formålet er vel ikke å pushe grenser direkte, men heller prøve å finne ut hva som blir "sweet spot" for meg, men i tillegg holde det innafor det som genrelt blir sett på som trygt, da jeg aldri har tatt over 150mg til sammen.
Vis hele sitatet...

Står fortsatt på at du vil få en bedre tur av 150+ feks 70-80mg redosering. Turen din vil vare lenger også. Om du vil spice den litt opp, kan du prøve 4-5mg med 2cb en time eller 2 etter siste inntak.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Dette er såklart gitt at du får ekte varer. Ikke alle krystaller har 100% virkestoff. Noe har feks 80%.
Vis hele sitatet...
Du finner ikke MDMA krystaller med 100% virkestoff.
Maks er rundt 83%.
R.i.p 23.04.2021
Spiste et par blå tesla her forige uke. Starta med en halv så redosere en halv til etter 2t 225mg tot . Andre dagen spiste jeg en hel og fikk faktisk mer effekt av og dele opp dosen med redosering
Å starte med 120mg og eventuelt redosere med 60-80mg holder i massevis.

Spør du meg, som fucket opp grovt på MDMA, er alt over 0,2 gram i løpet av en kveld overkill og sannsynligvis skadelig.
Spesielt om du er som jeg var og starter med 0,2 og redoserer med like mye et par ganger til i løpet av kvelden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du finner ikke MDMA krystaller med 100% virkestoff.
Maks er rundt 83%.
Vis hele sitatet...
« Basic chemistry/math
Molar weight of MDMA ( C11H15NO2) = 193,25 g/mol
Molar weight of MDMA.HCl = 229.704 g/mol
MDMA / (MDMA.HCl) = 193.25 / 229.704 = 0.8413 ---- (in %) ---> 0.8413 * 100% = 84.13%


When lab tells you that purity is 90%, they mean that MDMA.HCl is 90% pure (HCl is not an impurity). In other words: 90% is MDMA.HCl and 10% is something else, usually precursors.