Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 652
Har funnet ut at jeg er Bipolar typ 2 og nå ta jeg seroquel hverdag. Men jeg har skikkelig lyst til å ta Molly. Noen med erfaring?
Sitat av Sofapuller Vis innlegg
Har funnet ut at jeg er Bipolar typ 2 og nå ta jeg seroquel hverdag. Men jeg har skikkelig lyst til å ta Molly. Noen med erfaring?
Vis hele sitatet...
Du vil oppleve at det ikke virker på samme måte som før, mindre effekt rett og slett.


Men jeg har et spørsmål;

Vet du noe om hvorfor du fikk utskrevet seroquel for det? Jeg vet at de gjør det ofte, men jeg støtter det ikke pga. egne og mine venners erfaring. Jeg mener det legger opp til flere problemer da samarbeidet mellom kognitive tanker og bevisstheten blir svekket, og man kan ende langt ned i grøfta mentalt.
Men i ekstreme og spesielle tilfeller kan det være greit

Husk at dette er kun min personlige mening, jeg er ikke en lege. Det kan hende det vil hjelpe deg

Ellers mener jeg man skal være forsiktig med molly og bipolare lidelser. Jeg anbefaler at du holder deg til maks 2 turer i året for å fucke minst mulig med hodet
Anonym bruker
"Slank Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Du vil oppleve at det ikke virker på samme måte som før, mindre effekt rett og slett.


Men jeg har et spørsmål;

Vet du noe om hvorfor du fikk utskrevet seroquel for det? Jeg vet at de gjør det ofte, men jeg støtter det ikke pga. egne og mine venners erfaring. Jeg mener det legger opp til flere problemer da samarbeidet mellom kognitive tanker og bevisstheten blir svekket, og man kan ende langt ned i grøfta mentalt.
Men i ekstreme og spesielle tilfeller kan det være greit

Husk at dette er kun min personlige mening, jeg er ikke en lege. Det kan hende det vil hjelpe deg

Ellers mener jeg man skal være forsiktig med molly og bipolare lidelser. Jeg anbefaler at du holder deg til maks 2 turer i året for å fucke minst mulig med hodet
Vis hele sitatet...
Antipsykotika er nyttig for å forebygge og behandle maniske perioder. Seroquel er antipsykotika som hjelper både mot psykotiske symptomer noen maniske kan få, og mot uro og tankekjør man opplever i mani.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Antipsykotika er nyttig for å forebygge og behandle maniske perioder. Seroquel er antipsykotika som hjelper både mot psykotiske symptomer noen maniske kan få, og mot uro og tankekjør man opplever i mani.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det. Jeg har vært borti det samme selv, og fått utskrevet seroquel..
Men jeg mener sålenge noen ikke er i faren for å havne i hard psykose hele tiden burde man ikke ta seroquel hver dag. Jeg vet jo ikke om situasjonen til TS, kan godt hende at det er bra for han som sagt.

Det jeg vil komme frem til er at jeg tror det finnes bedre alternativer i mange situasjoner, som;
CBD-olje, c-preperater, mikrodosering av sopp og lsd. Er nok flere ting også..

Hva som er best for TS aner jeg ikke...

Litt off-topic så synes jeg seroquel kastes i hytt og gæver rundtom av leger nå til dags. Bivirkninger finnes det mange av og er godt dokumentert, men allikevel skrives det ut til folk uten at noe annet prøves ut først.
Jeg tenker da på folk som får det for søvnproblemer, angst, depresjon og mani (jeg fikk det for de grunnene). Men jeg utelukker ikke at det er noen som har godt av det, kan si det er mange abstinente kvelder jeg takker seroquelen for søvn da jeg sluttet med harde rusmidler for mange år siden.