Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2506
Anonym bruker
"Enig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har det hjulpet deg (videre) i livet pga en eller annen hendelse ila livet? Traumatiske hendelser (PTSD?)
Har det hjulpet positivt eller negativt opp igjennom tiden? Ødelagt noe? Forhold til nære venner, familie, samliv?

Hva jobber du som/innenfor? Vil tro det er et yrke som finansierer forbruket? Tenker også på forbruk av annet stoff også, cannabis - men det er medisin i mine å FLERE andres øyne. Men uansett stoff som kanskje bruker 1-3 ganger ila mnd/halvåret/året?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har helt ærlig knyttet meg nærmere arbeidskolleger og gjort livet mitt bedre. Riktignok så har jeg et veldig bevisst forhold til det og sørger for å ikke kjøpe selv.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cannabis har generelt sett att en destruktiv effekt på livet mitt på mange måter, men mye av det kommer av overforbruk. Trikset er å kun røyke når man trenger det som sovemedisin, slik som meg som sliter med ganske ekstrem insomnia fremfor å måtte gå på sterke vanedannende medisiner av og på igjennom livet. Unngår også her å kjøpe selv, men tar gjerne ett trekk om noen byr! Når det ender opp slik at jeg har noe selv er det fordi jeg har fikser eks. en tier til en venn, og så får jeg med meg en grammer i fortjeneste av dealer.
Har brukt det gjevnlig til i 4 år, de siste 2 årene har jeg brukt det ca. hver helg. Aldri i ukedagene.

Har ikke merket at det har medført så veldig store innvirkninger, bortsett fra at festene har blitt bedre (og søndagene hakket værre).

Men det er en innvirkning det har hatt på meg, og det gjelder mer eller mindre alle som bruker cola gjevnlig, og det er at man får et relativt sterkt sug etter cola når man er på fest og drikker alkohol. Det blir liksom ikke det samme å «bare» drikke alkohol om man først har fått sansen for kokain.
Anonym bruker
"Enig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har helt ærlig knyttet meg nærmere arbeidskolleger og gjort livet mitt bedre. Riktignok så har jeg et veldig bevisst forhold til det og sørger for å ikke kjøpe selv.
Vis hele sitatet...
Helt forståelig at du føler du har kommet nærmere kolleger da det skal være et sosialt produkt vet ikke hvordan du er hvis det gjelder meget ren og potent kokain? Behovet for oppjustering skjer oftere da..

Du kjøper ikke selv sier du, bare får fra andre..?
Anonym bruker
"Enig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cannabis har generelt sett att en destruktiv effekt på livet mitt på mange måter, men mye av det kommer av overforbruk. Trikset er å kun røyke når man trenger det som sovemedisin, slik som meg som sliter med ganske ekstrem insomnia fremfor å måtte gå på sterke vanedannende medisiner av og på igjennom livet. Unngår også her å kjøpe selv, men tar gjerne ett trekk om noen byr! Når det ender opp slik at jeg har noe selv er det fordi jeg har fikser eks. en tier til en venn, og så får jeg med meg en grammer i fortjeneste av dealer.
Vis hele sitatet...
Tja, litt annerledes for meg røyker flere ganger daglig, bare jeg har sliter ekstremt med søvnvansker, insomnia, så vet hvordan du har det
Anonym bruker
"Enig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Har brukt det gjevnlig til i 4 år, de siste 2 årene har jeg brukt det ca. hver helg. Aldri i ukedagene.

Har ikke merket at det har medført så veldig store innvirkninger, bortsett fra at festene har blitt bedre (og søndagene hakket værre).

Men det er en innvirkning det har hatt på meg, og det gjelder mer eller mindre alle som bruker cola gjevnlig, og det er at man får et relativt sterkt sug etter cola når man er på fest og drikker alkohol. Det blir liksom ikke det samme å «bare» drikke alkohol om man først har fått sansen for kokain.
Vis hele sitatet...
Full forståelse i det du mener!
Skulle gjerne ha begrenset inntak av kokain bare i helge, til sosiale-og festligheter. Men det utvikler seg fort til daglig bruk, i hverdagen også. For min del er det for å ta "the edge of" fra den så jeg kommer litt unne det mørke og demokratiske landet vi lever i.
Anonym bruker
"Særegen Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et par måneders daglig bruk ødela det for meg. Nå kan jeg ikke ta et par lisser uten å slite med angst og demotivasjon i flere dager etterpå
Ingen innvirkning. Prøvde det og brukte en uke, annenhver dag, men kjøpte aldri igjen. Skal nevnes at dette var hjemme uten å blande med noe annet.
Virker som daglig bruk fucker opp for de fleste. Jeg røyket hasj hver dag i 1 år og det ødela det for meg.
Psykedelisk bakverk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et par måneders daglig bruk ødela det for meg. Nå kan jeg ikke ta et par lisser uten å slite med angst og demotivasjon i flere dager etterpå
Vis hele sitatet...
Dette.
Anonym bruker
"Hatsk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Avhengig" av å bruke det i helgene sammen med litt alkohol klarer å holde meg unna i ukedagene.

Fått meg masse nye gode venner
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt cola sporadisk av og til når noen har tilbudt meg, enten på fest eller bare over en kaffekopp. Det er fantastisk, får humøret på topp og jeg som er litt introvert blir plutselig ekstrovert.
Ingen bivirkninger.

Kjøpte nettopp noen få gram til meg selv for første gang, men fy så vanskelig å la det ligge. Poff så var alt vekk...
Føler ikke noe spesielt sug nå, men tar meg selv i å tenke på cola hele tiden.

Jeg er nok ganske svak for oppløftende og angstdempende midler.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått meg til å innse hvor dum folk som sniffer kokain jevnlig er (hver helg), men også at det kan hjelpe på en gang i blant hvis man skal på en event som man kjenner få og er litt nervøs.
Anonym bruker
"Hatsk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt cola sporadisk av og til når noen har tilbudt meg, enten på fest eller bare over en kaffekopp. Det er fantastisk, får humøret på topp og jeg som er litt introvert blir plutselig ekstrovert.
Ingen bivirkninger.

Kjøpte nettopp noen få gram til meg selv for første gang, men fy så vanskelig å la det ligge. Poff så var alt vekk...
Føler ikke noe spesielt sug nå, men tar meg selv i å tenke på cola hele tiden.

Jeg er nok ganske svak for oppløftende og angstdempende midler.
Vis hele sitatet...
Så veldig enig med deg!
Det er EKSTREMT vanskelig å la det ligge. Selv om du i bunn og grunn ikke har lyst på!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste stoffet jeg har kjent på "jeg vil ha mer" følelsen så jævlig. Og det skremte meg litt, snort snort snort fri. Må ha mere, la oss dra landomstrand for å fa merer. Men etter etter et par linjer her og der, over tid har den følelsen avtatt men dog lenge siden jeg har "tatt" coke.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bare negativ, stort sett. I ettertid var det et stoff som førte til alt for mange ubrukelige og sene kvelder. Det var dyrt, det var urent, det var ofte mye shady praksis rundt ordningen. Langt mellom gode varer og gode folk for den tilfeldige utestuker; når det var colaens jaktmarker han beveget seg på.

Fuck lidocaine også!

Å gå på dass hvert 20. minutt er for meg helt TENA LADY
Sist endret av meaculpaUIO; 16. november 2019 kl. 18:03.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar det 2-3 ganger i året max. Tenker aldri på det, holder meg unna sånne fester så føler jeg ikke har tadd noe skade de siste årene.
Anonym bruker
"Definert Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen spesiell innvirkning, men har bare gjort det 4-5-6 ganger i mitt liv. Ga det opp etter at kombinasjonen alkohol + kokain gjorde meg til et brautende rasshøl. Bl. a. lekte jeg med en brannsluker på et utested, skyldte på en random og fikk så denne personen kastet ut.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått mange nye nære venner, da det er så hyggelig stemning når gutta gir hverande ''blikket' og stikker en og en inn på handicap dassen. Ellers har det tidvis ruinert meg økonomisk så derfor kjøper jeg aldri selv lenger.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain mot PTSD? Wtf..

Brutalt innlegg kanskje men kokain er det eneste rusmiddelet jeg virker hater og ser ned på. Det har ødelagt livet mitt på så mange måter. Vil ikke utdype personlige ting her men ganske heftig med kriminalitet, vold, kroniske voldsskader på meg selv og andre, psykoser og kronisk skade av psyken, ødelagt familie, kjæresteforhold, vennskapsforhold, jobb det egentlig gikk bra i og som jeg trodde coke gjorde meg enda bedre men som gradvis ødela hverdagen min. Har gitt andre PTSD pga mitt kokainbruk og grov vold og skammer meg noe helt forjævlig over å ha brukt det.

Det var "mest" kos og fete stunder , som han over meg forklarer med et blikk og gutta veit whats up og kvelden blir fet, men å knuse trynet til noen tilfeldige på vei hjem fra byen og dra hjem å banke dama etterpå er ikke like fett....