Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2061
Hei!
håper jeg satt denne threaden i riktig forum del, men det får så være.
Det jeg lurer på er om det finnes en internettside/ett program, som gjør det mulig å sende en mail fra hvem du vil, til hvem du vil, også få svaret du eventuellt får fra de du har sendt mail til, tilbake til DIN egentlige mail, uten at du har nevnt den noe sted i mailen til den du sendte den til.
Eks:
jeg sender en mail fra en slik side til en person, og på den samme siden skirver jeg inn MIN e-mail. på siden bestemmer jeg også hvem jeg vil det skal se ut som at mailen er fra.
når da personen får mailen, står det at den er fra personen som jeg vil det skal se ut som, og når mottakeren av mailen skal svare, blir den sendt til min mail.

Tusen takk for eventuelle svar!
Sikkerhetsklarert
enkelt å greit å få til dette med php, men det krever et webhotel som støtter php.
Sitat av Pjukern
enkelt å greit å få til dette med php, men det krever et webhotel som støtter php.
Vis hele sitatet...
Kan du lage / evnt finne et liknende script? Jeg er under basic når det gjelder PhP koding!


Fred ut.
hehe, jeg er vel under 1337 noob når det gjelder PhP koding, så hadde vert fint om noen viste om en side eller noe=P

Fred ut, som snørre sier=P
Sikkerhetsklarert
Har dette på siden min i dag, riktignok en del sikrere versjon uten GET,

Du kan gjøre no slikt f.eks


Kode

<?php

// Avsender adressen
$referer = $_GET['ref'];

//Avsender navn
$navn = $_GET['navn'];

// Addresse til mottaker
$til = $_GET['til'];

//Emnefelt
$subject = $_GET['subject']
//Innholdet i melding
$melding =  $_GET['melding'];

// Ny linje
$eol="\r\n";


$mime_boundary=md5(time());

 // Common Headers Her setter vi sammen mailen, slik at den viser korrekt avsender

  $headers .= "From: ".$navn."<".$ref.">".$eol;
  $headers .= "Reply-To: ".$navn."<".$ref.">".$eol;
  $headers .= "Return-Path: ".$navn."<".$ref.">".$eol; 


//Sjekker at vi har verdier i de variablene vi trenger
if(empty($navn)) {  $error_msg = "<br \>- Navn<br \>"; }
if(empty($til)) {      $error_msg .= "<br \>- Epostadresse<br \>"; }
if(empty($melding)) { $error_msg .= "<br \>- Meldingstekst<br \>";
	 echo("Du må fylle ut alle felt! Felt som ikke er fylt ut: <br \>$error_msg<br \>"); }
else {

                        //sjekker om alt gikk greit og sender deg tilbake til index
		if (mail($til, $subject, $melding, $headers))
			{
 				header("Location: index.php");
			}
		
	}
?>
Garanterer ikke at dette er 100% stealth, noen php vesjoner legger på en del i header slik at man ser fra hvilket domene mailen er sendt i fra.

Lagre filen som mail.php, og bruk url som følger:
mail.php?ref=avsender@mail.no&navn=Per&til=mottaker@mail.no& subject=test&melding=test
Sist endret av Pjukern; 9. november 2007 kl. 23:49.
Dette har jeg sett på forumet før Har letet etter det i ettertid, men ikke funnet.
Dette går vell såvidt jeg vet ann og gjennomføre i telnet?
Sikkerhetsklarert
Sitat av Mcmak
Dette går vell såvidt jeg vet ann og gjennomføre i telnet?
Vis hele sitatet...
Jepp finn deg en åpen smtp server.
Man kan ikke bare sende en epost fra en "vilkårlig" adresse og forvente å få svar til deg selv.
"Dette er et gisselbrev. Send meg penger til min hemmelige adresse, så skal dere få offeret"

Du må ha tilgang til begge epostene og så videresende til deg selv i etterkant. Om du velger å gjøre det ved å sette opp din egen epostserver eller å opprette en midlertidig fake konto får være opp til deg.
Altså, det er ikke værre enn å lese litt i RFC 821(http://www.faqs.org/rfcs/rfc821.html). Å sende mail "fra" en vilkårlig adresse kan du enkelt gjøre med telnet. Les RFCen, så kan du omså bare skrive deg et script eller applikasjon som gjør nøyaktig det du ønsker.
Det er ikke noe som helst problem å sende avgårde en falsk epost. Problemet er å få den tilbake. Eksisterer ikke adressen du sender fra, så kommer den aldri frem. Eksisterer epostadressen kommer den til den og eier du den ikke, så kommer den ikke til deg. Dette er umulig å endre på.
Sitat av Pjukern
Har dette på siden min i dag, riktignok en del sikrere versjon uten GET,

Du kan gjøre no slikt f.eks


Kode

<?php

// Avsender adressen
$referer = $_GET['ref'];

//Avsender navn
$navn = $_GET['navn'];

// Addresse til mottaker
$til = $_GET['til'];

//Emnefelt
$subject = $_GET['subject']
//Innholdet i melding
$melding =  $_GET['melding'];

// Ny linje
$eol="\r\n";


$mime_boundary=md5(time());

 // Common Headers Her setter vi sammen mailen, slik at den viser korrekt avsender

  $headers .= "From: ".$navn."<".$ref.">".$eol;
  $headers .= "Reply-To: ".$navn."<".$ref.">".$eol;
  $headers .= "Return-Path: ".$navn."<".$ref.">".$eol; 


//Sjekker at vi har verdier i de variablene vi trenger
if(empty($navn)) {  $error_msg = "<br \>- Navn<br \>"; }
if(empty($til)) {      $error_msg .= "<br \>- Epostadresse<br \>"; }
if(empty($melding)) { $error_msg .= "<br \>- Meldingstekst<br \>";
	 echo("Du må fylle ut alle felt! Felt som ikke er fylt ut: <br \>$error_msg<br \>"); }
else {

                        //sjekker om alt gikk greit og sender deg tilbake til index
		if (mail($til, $subject, $melding, $headers))
			{
 				header("Location: index.php");
			}
		
	}
?>
Garanterer ikke at dette er 100% stealth, noen php vesjoner legger på en del i header slik at man ser fra hvilket domene mailen er sendt i fra.

Lagre filen som mail.php, og bruk url som følger:
mail.php?ref=avsender@mail.no&navn=Per&til=mottaker@mail.no& subject=test&melding=test
Vis hele sitatet...

Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /home/www/******/******/****/mail.php on line 15

Did not work. :S
Sitat av fiNk
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /home/www/******/******/****/mail.php on line 15

Did not work. :S
Vis hele sitatet...
mangler et ; etter $subject = $_GET['subject']
Sitat av Pjukern
Jepp finn deg en åpen smtp server.
Vis hele sitatet...
For eksempel hotmail?

Søk på forumet så finner du en del.
åhh gud, jeg nominerer herved denne tråden til værste tråden 2007. Så mye feilinformasjon og n00byism. Dette er grusomt folkens.

Vil bare si at ingen burde tro blindt på noe som er skrevet i denne tråden.

Kode

<?php

$til = "blah@blah.bl";
$fra = "foo@bar.baz";
$subject = "Hei";
$melding = "på deg";

mail($til, $subject, $melding, "From: ".$fra");

?>
Sist endret av Scha; 10. november 2007 kl. 00:36.
N00byism faktisk http://no.wikipedia.org/wiki/-isme

anyways, jeg kan opplaste et program jeg har for det i morra eller noe.
ok! da satser jeg på å se noe konstruktiv info i morgen!

Tusen takk til alle som gidder å engasjere seg!
Konstruktiv info? Jeg har vitterlig gitt deg en løsning.
Sitat av celriond
ok! da satser jeg på å se noe konstruktiv info i morgen!

Tusen takk til alle som gidder å engasjere seg!
Vis hele sitatet...
I all verden... Du har jo fått 3 forslag til løsninger. Lese RFC og scripte/bruke telnet, samt 2 ferdige PHP-script.

Adressen du sender fra blir automatisk svar-adresse (MAIL FROM:), men enkelte mail-klienter maskerer adressen med et navn som du kan sette i DATA-feltet (FROM: Ola Nordmann). Om det er mulig å sette inn en epostadresse her kan du kanskje få svar på mailen(e) din(e) fra de som ikke ser så nøye på adressen. Vil mest sannsynlig komme opp som "fake@adresse.her <riktig-svar@adresse.her>". Dette er derimot så basic lureri at jeg tviler på at noen klienter vil bite på noe sånt.
Sist endret av Dyret; 10. november 2007 kl. 03:21.
Ja ja, jeg hvet jeg har fått tre forslag osv, men det var noen her som sa at dette var det største tullet han hadde sett noen gang, og at han ville komme tilbake til det i dag. Og sannheten er at jeg ikke skjønner noe som helst av disse php, RFC, script osv osv tingene heller=P
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av celriond
Ja ja, jeg hvet jeg har fått tre forslag osv, men det var noen her som sa at dette var det største tullet han hadde sett noen gang, og at han ville komme tilbake til det i dag. Og sannheten er at jeg ikke skjønner noe som helst av disse php, RFC, script osv osv tingene heller=P
Vis hele sitatet...
Då får du mest truleg aldri laga noko slikt. Les gjennom det du har fått. RFCen m0b linka til er jo standarden for korleis epost fungerer...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bruker avogtil Webhuset (www.portalen.no) til dette. Her kan man få gratis email med et lite utvalg av addresser (du@sinnsyk.com etc). Hovedpoenget er uansett at man kan opprette alias(ubegrenset) som ser ut som den sendes fra hvilken addresse du vil uten, så vidt jeg vet, noen spor.

Sa jeg forresten at det er gratis?
Funker ikke denne batch metoden lengre?

Kode

åpne cmd.exe
telnet trykk enter
open mail.hotmail.com 25 trykk enter
HELO trykk enter
mail from:whatever@hotmail.com trykk enter
rcpt to:ingen@ingen.no trykk enter
DATA trykk enter
Subject: beskjed lizzom trykk enter
From: whatever@hotmail.com trykk enter
To: yolizzom@hotmal.com trykk enter

lolz jai sende dai mail! trykk enter

. trykk enter

QUIT  trykk enter
http://img126.imageshack.us/img126/1146/mailsenderhc2.png

Kilde.