Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1168
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har nå de siste 4 årene brukt cannabis i ny og ne (2-3 ganger i mnd)

var innom DnmNO igår og så noen solgte vapes med 94% thc.

hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe denne, vil dette øke sjansen min for å bli en daglig røyker.

noen som har erfaring med vapes? ble du mere avhengi av thc.
sleit du med å hindre deg selv i å vape hver dag?
Veldig lett å bruke den hver dag ettersom man har den lett tilgjengelig hele tiden og du trenger ikke forberede noe annet enn et innpust, den skaper lite røyk og lite lukt. Har brukt sånne på både fly og tog (ikke at jeg anbefaler noen andre å prøve). Gikk rundt stein konstant i flere uker.
Mer thc gjør deg ikke mer avhengig, det gjør deg mer stein.
Sist endret av Flaffersen; 27. juli 2021 kl. 17:13.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som Dimergon sier skaper en slik vape lite røyk og lukt, og er veldig enkelt å bruke ubemerket. Med mindre du allerede bor for deg selv og kan røyke som du vil så blir gjerne terskelen for å puffe litt på en vape lavere enn å finne et sted og røyke ubemerket, så av den grunn kan det hende at vanen blir større.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har nå de siste 4 årene brukt cannabis i ny og ne (2-3 ganger i mnd)

var innom DnmNO igår og så noen solgte vapes med 94% thc.

hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe denne, vil dette øke sjansen min for å bli en daglig røyker.

noen som har erfaring med vapes? ble du mere avhengi av thc.
sleit du med å hindre deg selv i å vape hver dag?
Vis hele sitatet...
Ja, det får det lettere til å bli en daglig røyker. Cannabis vaper stinker ikke mye, det er lett til å bruke, og du kan røyke dem i rommet ditt uten å varsle foreldrene dine (Gjør det hver helg selv). Jeg finner de kan også brenne halsen min, og er mindre forvirrende en cannabis som røykes i en bong.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
så jeg burde vel egt holde meg unna siden jeg har ett sunt forhold til cannabis atm.
Ja du vil få toleranse veldig fort av slike. Om man daglig røyker bong og er fjern når man prøver en slik, så føles det ikke som det skjer noe da man er vandt til å bli andpusten og kjenne masse røyk i lungene, men med slike får man det i seg lettere og det tar noen minutter før man merker det, så man kan bli veldig veldig fjern spesielt om man ikke har røyket hele dagen
Det som eksporteres til Norge er sannsynligvis fake, garantert ikke 94%:
https://www.reddit.com/r/fakecartrid...reason_to_lie/