Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2423
Halla freaks! Har nettop ordnet noe speed som er nokså gult/oransj, det er også litt "fuktig" (Uprossesert meta?) Og mulig å forme. Hitta gaaaske bra når jeg snorta testlinjer men skulle lage til et skudd og den løser seg nesten ikke opp i det hele tatt. Noen som kanskje har tips, eller vet hvordan jeg kan få det løst opp klart til å bli trekt opp i pumpa?

Her er bilde: https://www.dropbox.com/s/kx9p1hvwt4...94635.jpg?dl=0



Edit:

Beklager visst d var forvirrende, han jeg kjøpte av sa det var amfetamin men kompis tror mulig det er metamfetamin som er uprossesert. Har prøvd å blandet i lunket, og kokt vann uten lykke..
Glemte å legge til innlegget istad men her er bildet av hvordan det ser ut i vannet: https://www.dropbox.com/s/qstswfowuo...04541.jpg?dl=0
Sist endret av Bigman Mikkemus; 8. mai 2021 kl. 20:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Metamfetamin vannløselig og burde virke slik du ønsker med tanke på å løse opp å skyte.
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Metamfetamin vannløselig og burde virke slik du ønsker med tanke på å løse opp å skyte.
Vis hele sitatet...
Hmm, tror du at det er noe mulighet for at det ikke var ferdigstilt når det ble laget? At de kutta ut noen av de siste prossesene og kanskje ikke filtrerte det skikkelig?
BRAND ∞ STRONG
Vet ikke, og jeg skyter heller ikke.
Men jeg har handlet mye pepper. Som regel er det en blanding av amf og meth.
Det har alltid løst seg opp i veske selv om noe tar lengre tid en andre.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Jeg hadde kjøpt urinprøver på apoteket da det åpner og ta en liner 1 time før også piss i en kopp og sjekke hva det slår ut på så du ikke har i deg noe dritt
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Jeg hadde kjøpt urinprøver på apoteket da det åpner og ta en liner 1 time før også piss i en kopp og sjekke hva det slår ut på så du ikke har i deg noe dritt
Vis hele sitatet...
Eller EZ-kit på Shangri-La eller andre headshops dersom hen bor i Oslo
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Jeg hadde kjøpt urinprøver på apoteket da det åpner og ta en liner 1 time før også piss i en kopp og sjekke hva det slår ut på så du ikke har i deg noe dritt
Vis hele sitatet...
Ehh, dette må da være bortimot den mest bakvendte og håpløst naive måten å teste hva en substans er, det finens helt fine test-kit som ikke innebærer å inta en mengde av substansen selv..

Tenkt, teoretisk sett om det er fentanyl eller carfentanyl eller lignende, da er plutselig en "liten liner" dødelig..
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vargas Vis innlegg
Eller EZ-kit på Shangri-La eller andre headshops dersom hen bor i Oslo
Vis hele sitatet...
Skulle ønske jeg kunne, bor nærme oslo men er akuratt nå på besøk m familien som er en god del timer unna noe som helst headshop eller sted jeg vet om med testkits


Liten update til alle: Det er vertfall ikke Fentanyl eller noe sånt, men virker mest som metamfetamin da d skulle ganske lite til for å gi meg ganske goood form! Samme sier en del venner, og det var forsåvidt en ganske trusted plug. Men hvem han kjøpte den av derijen aner jeg ikke. P

But my questions is still:
Hvordan kan jeg få denne fuktige marsipan gule speeden til å løse seg opp i vann? Må jeg bruke noe sitronsyre ellerno?

Er det i d minste kanskje noen måte å få ut alle fukten sånn den er lettere på nesa?

Har sett en del lignende beskrivelser om amf/meta rundt om kring, både på freak og andre steder. Så om noen har prøvd eller har samme type som meg, gjerne gi tips eller noe om hvordan dere inntok siden sniffing heller ikke er det mest optimale når det er marsipanform..


Beklager visst det er rotete, im pretty speeded:P
Amf er vannløselig.

Løser det seg ikke opp i vann et det ikke Amf.



Bruk test-kit? Plutselig har du fått noe merkelig som ikke er speed, men faktisk psykoaktivt. Ketamin? Vet ikke hva det koster eller om det lønner seg og jeg tviler. RC?
Eller så er det en eller annen gugge laget av Paracet og annen skit.
Sist endret av krystallkongen; 9. mai 2021 kl. 03:41.
Det som ikke løser seg i vannet vil du helst ikke presse i deg.
Om man greier å tvinge den i oppløsning så er det fremdeles en dårlig ide å skyte.
Hvordan urenhetene oppfører seg inne i kroppen er ikke godt å si.

så Om du uansett vil skyte så ville jeg dobbel filtrert det å latt resten være. Sitronsyre kan benyttes, men er ikke å anbefale vannoppløselig skal jo peppern være.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti og måtte varme opp / brenne ei skei samtidig som jeg knuser og rører for og løse opp til og få ladd en patron før. Prøvd det ?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Acetonrens kanskje...?
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har vært borti og måtte varme opp / brenne ei skei samtidig som jeg knuser og rører for og løse opp til og få ladd en patron før. Prøvd det ?
Vis hele sitatet...
Endte opp med og sniffe en del til slutt istede og tok kanskje 0.4-0.6 og var speeeda! Men takk for tipset, tenker og prøve det ikveld sånn jeg slipper og sniffe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Liten update: endte opp med acetonrens og fikk et lysegultpulver som var vannløslig. Ganske sikker på det jeg hadde var meta, da det varte mye lenger og jeg endte opp i en liten psykose. Selfølgelig kan man få det av amf også, men tror det lange varigheten som ødla for søvnen hadde mye og si, samt lite mat og drikke som man lett glemmer når man er gira.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få igjen Pengene ASAP
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Få igjen Pengene ASAP
Vis hele sitatet...
Problemet og det virker som flere og flere av mine eldre speedkamerater sier det samme om dagen, ren amfetamin er nærmest kjedelig når man har fått litt rockepepper
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
Rockepepper? den der burde komme i tube det er ikke sånn det skal være en eller annen har forsøkt å tjene penger uten å vite hvordan å kjøpe det er det samme som å si det er greit. få tak i vanlig pepper isteden og sniff startgass eller no som inneholder eter så bøffer du deg selv isteden for å bli bøffet jeg hadde klikka hadde jeg fått det der