Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 469
Er det noen som vet av noen spill som ligner på hearts of iron,
bare som ikke er like avansert?

Tenker da på spill der du velger deg et land, for så å styre økonomien, og politikken osv?
Er ikke sikker på om jeg forsto spørsmåle ditt, men jeg prøver meg alike vell...
Worms kanskje?
supreme ruler?
Et mindre avansert alternativ kan være risk.
Sist endret av random16439; 13. desember 2008 kl. 07:02.
EU:3 Med begge expansions pakkene. Napoleons ambition og Innomine.
EU:Rome Med VV

Rome gir deg et større innblikk i politikken. Særlig i republikkene, men også morsomt å spille monarkier. EU tilbyr mer på det økonomiske plan. Også har du hele verden å rutte med, ikke bare Europa og Nord Afrika.
Det er de beste jeg spiller, Victoria kan igjen bli litt avansert. Dessuten synes jeg strukturen i EU serien er mye mer spillevennlig enn i de andre titlene deres.

Er du ikke så nøye med at ting korrigerer med virkeligheten så anbefaler jeg total war serien. Mye bra der også, men ikke i nærheten av hva paradox lager. Ikke litt engang!
Civilizations-serien høres ypperlig ut i forhold til hva du søker. Jeg har prøvd Hearts of Iron, og det er rimelig avansert, Civilizations blir som et barnespill i forhold.
Sist endret av Viva la Opium; 17. desember 2008 kl. 19:24.