Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3194
Fant denne lille siden som kanskje kan være noe for de som skal til TG... eller folk som bare trenger noe å bekjempe søvnen med

http://www.thinkgeek.com/stuff/caffeine/

Men det kan jo bli litt vanskelig å få det sendt det til Norge da...
Koffeininnhold i ulike drikker, mg per liter

Espresso 2000
Kaffe 400-800
Pulverkaffe 310-480
Koffeinfri kaffe 15-20
Koffeinfri pulverkaffe 10-15
Te 150-300
Urge 145.7
Tab 133.7
Battery/Magic 135
Coca Cola 130.3
Pepsi Cola 106.3
Diet Pepsi 101.1
RC Cola 102.9
RC light 102.9


Fra artikkel på http://trening.hakonm.com/phpBB/view...101&forum=14&0

Bawls får man iallefall kjøpt i norge..
*saaaatan så godt*
Likerbetre DarkDog jeg da men...
Uanz, så er svart kaffe eller cola det beste
MASSE COLA.. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hvis dere er i sverige, løp innom apoteket og kjøp koffein recip.. piller av 100mg ( redbul har 80mg på en boks, og battery ca 50) koster 50 spenn for 100... JÆVLA effektive.

nb.. kan kjøpes i norge, hvis du går til legen, og sier at du er trøtt hele tida.. så får du resept.
syntes ikke noen av de norske koffein drikkene smaker noe godt. redbull er det eneste som hjelper og smaker godt...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg holder meg til min daglige dose med Coca Cola, oog er meget fornøyd med det
Noen som skal til sverige en tur før tg?
jeg må bare si at kaffe duger. Jeg har ikke drukket kaffe på flere år, men på onsdag denne uken var jeg fryktelig trett om morningen. Jeg bestemte meg straks for å fyre opp kaffegrillen, og kokte meg en kanne som jeg helte over på en 1 liters termos. Termosen dro jeg med på skolen, som ble flittig brukt, til slutt tom, i løpet av første time. Jeg har aldri fått den feelingen før, men jeg ble hvertfall fryktelig hyperaktiv. Begynnte å småskjelve i musklene, og prata jævlig fort, og mye. Det var et sant helvete å sitte i timen å høre på læreren ha foredrag på tavlen.

For dere som ikke har skjønt hva jeg skal fram til: Kaffe duger (helst en liter eller to)
Trådstarter
97 0
Skal du ha kaffe med futt i holder ikke norskt kaffe! Kjøp sterk, svart kaffe i Sverige så begynner det å hjelpe Noe av den sterkeste "vanlige" kaffen de har i butikkene der er noe som heter Cajun kaffe (tror det er Löfberg Lila som lager den), en kanne med det og du holder deg våken hele skoledagen
norsk kaffe funker ganske så bre bare du blander det med det riktie=)
Masse kaffe på kort tid er jævlig effektivt, men ikke helt godt for magen
Åsså sparer man ikke så mye på å drikke kaffe, det ender bare med at man blir stående på dass å pisse som faen.

Det beste er faktisk å sove et par timer på keyboardet når man begynner å bli trøtt.

Hva er egentlig vitsen med å sitte for PC'en og være så trøtt at du ikke vet om PC'en står på eller ikke?

Et døgn går fint uten søvn, men etter det så er man jo helt ødelagt og skjønner ikke noe (jada, det er ganske individuelt, og man får kjemiske hjelpemidler for sånne ting også, men disse hjelpmidlene er ikke så lovlige...).
Hva med å gå på apoteket å kjøpe koffein tabletter da? Funker ikke det like greit? Ps. for mye koffein er ikke bra for hjertet.
Trådstarter
97 0
Koffein tabletter funker fett det og, spesielt om man skyller de ned med en Red Bull ;p ...må til Sverige for å kjøpe det da, men der er de billige også da

Har ennå ikke hatt noe problemer med magen etter å drikke kaffe, ikke engang de gangene jeg har helt i meg en kanne eller to for å holde meg oppe hele natten for å jobbe med no' prosjekt arbeid...
Xtrax: jo trøttere man er, jo bedre spiller man

www.linuxbutikken.no fører koffein tabletter
Trådstarter
97 0
tviler på at de tablettene de selger på linuxbutikken er like effektive som de man får på apoteket...