Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 2979
The Rhymenocerous
polle's Avatar
LOL. Jeg har sagt det hele OL, at Johan Müleg (spelling?) har vært dopa som ei afgansk juleskinke!
Folk må jo begynne å lure når han går så hardt og fort som han gjør.
Lurer på hva undskyldninga hans denne gangen kommer til å være. Vi fleste husker vel at han skylte på at treneren til Tyskland hadde forheksa drikken hans under Lillehammer OL. *lol*
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hater å si det, men; HVA VAR DET JEG SA??
Tysker som går for Spania, og er dopa, for ett liv... Vel, ta en svarstad haugland som trodde EPO var en forkortelse for en organisasjon. Si det til IOC og kanskje du går fri..
Totto
Er helt jævlig... tenk å svikte et land slik som han sannsynligvis har gjort... Hadde jeg fått vite at Ole Einar Bjørndalen hadde dopa seg så hadde jeg mista all respekt for han.... Uansett det kan ikke være noe særlig morro å vinne 3 gullmedaljer når du har juksa, og de andre ikke har gjort det. Brenn Muhleg!!!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
uskyldig til det motsatte er bevist gutter, men mellom oss sagt så er han nok like dopa som hr. stallone var i glansdagene. dog, det er sikkert noen som stter å spekulerer på bjørndalen og, eller dæhlie i glansdagene.
Er vel nokså bevist nå da..
Njå. Han er jo ikke helt frisk i skallen. Var jo i '94 treneren hadde forbannet drikken hans elns. Men dopa det er han
Jeg syns og det er rart at han gjorde det, det blir liksom som å få toppkarakter på en stil du ikke har skrevet selv.
Nå er han vel Tysk-spanjol, kanskje han ikke føler at han hører til i noe land...
Dæhlie bodde vel i den høydehuscampingvoga si i måneder i strekk, men det ble visst ikke regna som doping.
Men men, for sovagriser er alle slike nyheter som den om J. Muleg snask på en treig søndagskveld.
Nå er jo Lazutina og Danilova også tatt for doping, det kom jo som en bombe at de var Russland.
De er jo "litt" dumme når de vet at de blir doping testet.
Les Mer på
VG
Sist endret av Xylotion; 25. februar 2002 kl. 00:47.
han er ikke akkurat den skarpaste kniven i skuffen
lyset er på med det er ikke noen hjemme
han har pc, men ikke internett
han har koffert, men det er ikke no i den
osv osv
De bør ihvertfall ta ifra han alle medaljene, ikke bare det 5 mils gullet... Men de skal jo bevise at han har juksa gjennom hele OL...
De burde ta både medaljene og livet hans. Hvorfor skulle han bare dope seg det sisste rennet, hvis han var så overlegent god uten å dope seg. Den lureste mülleimer (søppeldunk) gjør, er å gi fra seg medaljene sine. Da får han kanskje litt respekt. De russerne er noen sleipe jævler. Steng dem ute av ol alle som en.

Dette er klar tale.

<edit>

Dessuten vinner Norge medaljeoversikten hvis han blir fratatt gullene sine. Vi fikk jo dobbelt sølv!
nå som det er så mye doping synes jeg ioc og de som styrer det kanskje burde lage nye regler.
de kunne latt det være lov og dope seg.. da hadde det vært den som har tatt mest dop som vinner og tenk hvor fett det hadde vært, russer kjerringer som ser ut som en gorillar på steroider, det hadde vært drit fett!!
de kunne også lagd nye konkuranser f.eks 15 mil på langrenn...
eller sistemann som kolapser på skøyter...

jeg tror det kunne bli jævli funny å se på ol da..
Uhm. Dopet han ble testet positiv på, NESP, må jo bli brukt minst en måned i forveien for at det skal ha noen effekt *kjøpe NESP*. Så om han tok nok ikke bare dop det siste rennet(om han ikke er fullstending tilbakestående). Ta alle medaljene og gi de til norge sier nå jeg
Opprinnelig postet av randy
nå som det er så mye doping synes jeg ioc og de som styrer det kanskje burde lage nye regler.
de kunne latt det være lov og dope seg.. da hadde det vært den som har tatt mest dop som vinner og tenk hvor fett det hadde vært, russer kjerringer som ser ut som en gorillar på steroider, det hadde vært drit fett!!
de kunne også lagd nye konkuranser f.eks 15 mil på langrenn...
eller sistemann som kolapser på skøyter...

jeg tror det kunne bli jævli funny å se på ol da..
Vis hele sitatet...
*lol* godt sagt!!
Helt enig med deg randy, mener tilogmed å ha nevt dette i en tidligere OL thread
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Metz
han er ikke akkurat den skarpaste kniven i skuffen
lyset er på med det er ikke noen hjemme
han har pc, men ikke internett
han har koffert, men det er ikke no i den
osv osv
Vis hele sitatet...
veldig off topic men:

han er ikke akkurat den skarpeste blyanten i penalet

edit: *hirr*
Sist endret av Gusto; 25. februar 2002 kl. 23:00.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
spisseste?
Opprinnelig postet av cavey


*lol* godt sagt!!
Vis hele sitatet...
Nei
Det som er helt latterlig er jo at IOC ikke tar fra dem de tidligere medaljene som dem fikk tidligere i OL... Og det som er enda verre er at dem ikke vil gi dem fra seg... Alle vet jo det at dem har juksa til seg medaljene, for at NESP i det hele tatt skal ha effekt så må dem jo ta dem 5-6 uker før løpet... Latterlig sier jeg bare!
Better than thou.
Men det er umulig å bevise det. Og hvis de tar fra dem medaljene så kan de bli saksøkt. Shit happens sier bare.. Forøvrig er jeg enig med simen, kunne blitt dødsfett å se på da liksom
genialt randy, det hadde eid
M-m, altså... har dem litt iq så lever dem fra seg medaljene, ingen trur på dem annyway... jaja,.. juksing sucks

Enig med Metz, han er ikke akkurat smart..

Hoho, OL sånn som randy vil ha det hadde vært meget morro ja ! *ler*
Opprinnelig postet av hen_rik

Hoho, OL sånn som randy vil ha det hadde vært meget morro ja ! *ler*
Vis hele sitatet...
Sorry, men jeg ser ikke hva som hadde vært så meningsfullt med det. Morro hadde det heller ikke vært. Denne diskusjonen har sklidd ut
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
OL i doping måte bare rocket det :P
Han blir bare tatt fra 1 av 3 gull medaljer....

Har u hørt noe så idiotisk han burde jo miste alle medaljene..
Da hadde jo norge vunnet medaljeoversikten også...
asylth: du skjønte at posten til randy var ironisk ment sant? akkurat som du sikkert overdrev en smule(?) når du mente at de skulle drepe russeren for at han hadde dopet seg...

quote fra deg:
De burde ta både medaljene og livet hans
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av cavey
asylth: du skjønte at posten til randy var ironisk ment sant? akkurat som du sikkert overdrev en smule(?) når du mente at de skulle drepe russeren for at han hadde dopet seg...
Vis hele sitatet...
Randy's post var sikkert ironisk ja , men det hadde vært usannsynlig fett om de prøvde det ett par år Kunne hende at man kanskje fulgte med på noen mer enn ishockey'en

Ett litt mer seriøst forslag til OL forandring er jo at de kunne innføre ny regel om at om man doper seg og blir tatt blir man fratatt alle tidligere medaljer fra det samme OL'et, hadde jo løst det problemet de har nå...
Juridisk kan de tydligvis ikke ta fra han alle medaljene, men moralsk sett så kunne burde de ta fra han hver jævla medalje han har vunnet og utestenge han fra både verdenscup og OL i lang tid fremover. Nei, på livstid forresten. Det å dope seg i OL er vel det værste tidspunktet man kan dope seg uansett..
Hvis han og russerne ikke mister alle medaljene sine, håper og tror jeg at mange mister "respekten" for OL.

Jeg gidder ihvertfall ikke se på OL om 4 år hvis de beholder noe som helst...
det var jo såklart ironisk ja men det lå jo også en tanke bak.

asylth: du må jo være enig i at det hadde vært funny å sett på ol hvis det hadde vært sånn
Jeg synes at den Tysk-Spanske f... skulle vært utestengt på livstid pga hans misbruk av NESP.
Doping og sport suger!!
Jeg syntes J. Müleg skulle bli utestenkt for alltid
er jo ikke tvil om at de bør bli fratatt alle medaljer tatt i samme OL, men IOC er rett og slett for pinglete fordi de er redde for å tape en evt rettssak. man kan egentlig ikke lage en regel/lov som gir tilbakevirkende kraft veit dere.
det som er så jævla irreterende meg doping under ol, er at norge ikke vinner gull fordi en stygging har dopa seg...
Jaja, håper det blir litt mindre doping under sommer-ol i italia
Opprinnelig postet av cavey
asylth: du skjønte at posten til randy var ironisk ment sant?
Vis hele sitatet...
Ironisk, ja. Men det var mange påfølgende replies som ikke virket slik. Tror faktisk at noen mener det også.

randy: nei, jeg syntes ikke at det hadde vært spennede. Jeg har vært på tanken, for da kan man se hvor fort det er mulig å gå osv. Men da hadde OLs fundament sviktet. Medaljene hadde mistet sin betydning. Sporten skal holdes ren, og man bør nermest få fengselsstraff for overtredelser av dopingsbestemmelsene. Jeg syntes det er mere spennende å se hvor langt man kan presse kroppen uten bruk av preparater. Høydehus blir noe annet igjen, fordi det faktisk er forskjell fra land til land om hvor høyt over havet de ligger. eks: Kenya og Danmark. OL i Salt Lake City lå også høyere enn det som er vanlig her hjemme.
men mühlegg har jo forsåvidt «mista» medaljene sine, selv om han fysisk har dem ennå. tror dere han klarer å se på dem i framtiden og tenke «jaja min gode mann, det var vel fortjent!» tviler sterkt.
Opprinnelig postet av dephic
men mühlegg har jo forsåvidt «mista» medaljene sine, selv om han fysisk har dem ennå. tror dere han klarer å se på dem i framtiden og tenke «jaja min gode mann, det var vel fortjent!» tviler sterkt.
Vis hele sitatet...
Jo, det virker faktisk sånn, hvis du ser hva han har sagt i etterkant, og hva som står på hjemmesiden hans.
hva er url en dit a?? j.muhlegg(fikk faen ikke til å få tødler over u en ) er min hero.. såklart etter ben addams fra a1 da.
han er jo helt sjef
urlen er http://www.johann-muehlegg.com

først sto det "Winner of three olympic gold medals 2002", nå har han skifta til two.. virker ikke spesielt flau over det liksom
asylth:
sorry, meg jeg tror du tar denne diskusjonen litt for seriøst
folk sier.. hehe det hadde vært tøft. osv, for alle veit jo at det ikke er noe som kommer til å skje
bah, la han beholde de stakkars medaljene, tross alt det er bare metal....... og hvis folk mister respekten for ol pga dette, so be it, da kansje de ser kor vanvittig irriterende det er med ol...

mm
Opprinnelig postet av asylth


Sorry, men jeg ser ikke hva som hadde vært så meningsfullt med det. Morro hadde det heller ikke vært. Denne diskusjonen har sklidd ut
Vis hele sitatet...

Plz.., jeg mener jo ikke at det skal være sånn... Det alle værste jeg veit er folk som jukser. Ikke ta det så dønn seriøst ! Var ironi mann !
jeg vet ikke hva ironi er, sorry...
dette sier Arrogant Mühlegg: - Jeg har ikke dopet meg. Faktisk så skjønner jeg ikke noe av det hele. Det eneste jeg har tatt, er vitaminer og mineraler. For øvrig har jeg jo fortsatt to gullmedaljer.

Johann Olav Koss mener at dopingtatte utøvere må miste alle OL-medaljer de har vunnet i karrieren.
Opprinnelig postet av haakoona
først sto det "Winner of three olympic gold medals 2002", nå har han skifta til two.. virker ikke spesielt flau over det liksom
Vis hele sitatet...
sikkert et desperat forsøk på å holde maska, med henhold til sponsorer og lignende.
Opprinnelig postet av dfs
Jaja, håper det blir litt mindre doping under sommer-ol i italia
Vis hele sitatet...
Error! Italia skal arrangere vinter ol om fire år. Sommer ol skal foregå i Hellas.