Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1074
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Ok, jeg holder på å lage hjemmesida til Atmosphere (en cs clan)
Og dette er det jeg har fått produsert frem atm: her
Men jeg vet ikke helt.
Jeg er forsåvidt fornøyd med den som den er nå, men det føles som om den er litt for uferdig.
Og jeg trenger litt feedback på hva jeg kan legge til / evt. redigere osv osv.
Vet at det bare er Guestbook scriptet som funker, men nå lurer jeg på selve designet?
Comment plz
Veldig bra start.

Men jeg syns den mangler litt "overenstemmelse", bilder er litt satt sammen her og der, helhetsinntrykket blir litt "hakkete", om du skjønner hva jeg mener, ettersom de ulike delen av bildene ikke glir så godt sammen. Det bildet som er over den øverste iframen f.eks. ser litt teit ut, ettersom det er kutta av halvveis.

Syns også du kunne ha mekka et skille for iframene, en pixel tjukk svart linje rundt eller noe.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
enig med at det er litt hultert i bultert. og det delte bildet må jeg bare gjøre noe med.
tenkte kanskje å "legge" den andre delen av bildet som fixed bg inne i iframen..
som AnaMorph0s|s sa; god begynnelse!

likte fargene dine og grafikken

nederste iframen med gjesteboken din, der får ikke hele skjemaet plass, så man må scrolle sidelengs for å få med hele (får ikke opp scroller, men må scrolle ved å markere teksten)

ett hakk for stor skrift på menyen kanskje...

og... (vet mange kommer til å protestere, men...) synes siden hadde vert bedre ikke sentrert... og kanskje ikke kuttet tvert av til høyre etter iframene, heller fortsatt den grønne "boksen" en to-tre cm til, til høyre.

ellers... good work! denne siden kommer sikkert til å bli bra!!
Siden er jo litt skeiv da.. får ikke fram hele scrollen til guestbook? Vet ikke om de ander har kommentert det, orka ikke lese

Ellers ville jeg latt taggene i bunn avslutte ... ikke bare kutte de lixom.
Ingen side? ikke i det hele tatt... hmm...

polle2k.jaha.dk:
"The requested Domain was not found on this server. "
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
så ikke replyene deres før nå, mange gode synspunkter jeg synes jeg bør rette meg etter.
Men, jeg lasta opp no nytt for 3 sek. siden
litt bedre.
Gjorde om på menyen (flytta den på sida)
Og litt til. fjerna det jævla "maske" bildet for det forstyrra sånn.
sjekk

necro: kan være serveren som er litt treg eller bare er helt kuk i huet!
Gjesteboka er fortsatt litt "forskyvet", kan sende deg screenshot om du ikke skjønner hva jeg mener..
Var mye bedre før... var egentlig ikke stilig i det hele tatt lengre... sorry.

grei løsning med ramme rundt de avkutta dingsene
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
OK! nå har jeg gjort ett siste og endelig forsøk.
atmosphere
Har egentlig gjort om ganske mye siden jeg starta
Men, kom igjen, feedback og comments på denne. Helst mest positivt, men ak og ved må vel høre på den negative også
sjå på snapshotet klart bedre enn forrige versjon!
Ser bra ut

men jeg synes at main-vinduet (der hvor all teksten skal komme...) er noe lite. Om du ikke skal ha no spesielt mye info der går det sikkert greit med så lite vindu
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av cavey
sjå på snapshotet klart bedre enn forrige versjon!
Vis hele sitatet...
takker for at du gidder å sette deg sånn inn idet, ja jeg er enig med så å si alt du sier.
og det med den gbook framen funker fett til meg, har bare ikke orka å fikse den enda.
skal prøve å gjøre om på de fleste små tingene som du sierifra om
Better than thou.
Syntes den ser fin ut nå jeg. Bare du får fikset på den scrolleren så blir den topp.

BTW, hypp på å spille en to mot to en gang eller? [tBS] 0wnz j00
noob killer
elukS's Avatar
Fin side, nydelige farger, og bra innlegg om utaknemelige oppdragsgivere
Better than thou.
La tilfeldighvis merke til noe. I credits seksjonen har du tatt cred for html'en (helt greit), java'en (det er vel javascript du mener antar jeg.) og php'en. Det siste vet jeg at du ikke har laget, for det scriptet har du fått av meg. Jeg har heller ikke laget det forsåvidt, men jeg har aldri tatt cred for at jeg har laget det heller. Det syntes jeg du skulle fjerne..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
La tilfeldighvis merke til noe. I credits seksjonen har du tatt cred for html'en (helt greit), java'en (det er vel javascript du mener antar jeg.) og php'en. Det siste vet jeg at du ikke har laget, for det scriptet har du fått av meg. Jeg har heller ikke laget det forsåvidt, men jeg har aldri tatt cred for at jeg har laget det heller. Det syntes jeg du skulle fjerne..
Vis hele sitatet...
Veit det er total bullshit det som står der, og det har aldri vært meningen å ta cred for alt heller, men satt bare å skrev no shiznit for å vise at scrollen funka på de fleste sidene (jeg satt å kjeda meg)
Du snakka om 2on2.
Det kan ikke jeg avgjøre siden jeg ikke er member i clanen, men kan sikkert fikse en match ja.
men, iallefall, det med cred og shizniten der er fjerna nå
Har faktisk gjort om litt.
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Open the www.polle2k.jaha.dk home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.



HTTP 404 - File not found
Internet Explorer