Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4001
Hei Er ny innen krypto og har de siste ukene prøvd å sette meg inn i teknologien og markedet før jeg investerer. Ser fler og fler på YouTube og div forum snakke om at Theter stable coin er en scam og at de ikke kan backe opp verdien på coins’a de selger. Er noen her som vet om dette stemmer. Og i såfall hvordan kan dette påvirke markedet hvis hele Theter rakner og verdien går i null?
Hvis folk sier det hadde jeg ikke tatt sjansen. Jeg tror bitcoin og xrp er trygt men er ikke erfaren jeg heller
Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Hvis folk sier det hadde jeg ikke tatt sjansen. Jeg tror bitcoin og xrp er trygt men er ikke erfaren jeg heller
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt til å kjøpe Theter eller stable coins. Men jeg lurer på om hele markedet kan gå til helvete hvis dette viser seg å stemme og alle verdiene i Tether forsvinner ut av kryptomarkedet over natta.
Her er en god video [36 min] som belyser noen store problemer med Tether. Jeg ville holdt meg langt unna.

Ser at du ikke vurderer å kjøpe, men lurer på om dette kan påvirke hele markedet. Svaret på det er et rungende JA.
Sist endret av Realist1; 9. juli 2021 kl. 10:40.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Her er en god video [36 min] som belyser noen store problemer med Tether. Jeg ville holdt meg langt unna.

Ser at du ikke vurderer å kjøpe, men lurer på om dette kan påvirke hele markedet. Svaret på det er et rungende JA.
Vis hele sitatet...
Hva er din prediksjon på hva som vil skje med markedet om det verst tenkelige skjer med Theter? Snakker vi om en fullstendig kollaps tror du?
Sist endret av Moralnihilisten; 9. juli 2021 kl. 14:23. Grunn: Grammatikk
Sitat av Moralnihilisten Vis innlegg
Hva er din prediksjon på hva som vil skje med markedet om det verst tenkelige skjer med Theter? Snakker vi om en fullstendig kollaps tror du?
Vis hele sitatet...
Aner ikke. Jeg er på ingen måte kompetent nok til å forutse sånt, og jeg ville vært veldig forsiktig med å stole på folk som later som om de er det.