Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1676
Anonym bruker
"Kjent Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Jeg er en kompis som lurer på om min venn har det bra.
Han har vært savnet en stund.

I dag la jeg merke til at hans Discord-status var "Ugly Bastard For Hire" med et mobil-ikon ved siden av.

Jeg er ikke så godt kjent med Discord, og forstår ikke hva "Ugly Bastard For Hire" kan være for noe.

Kan dette være et tegn på at han er aktiv på Discord av og til? Vet noen isåfall hva "Ugly Bastard For Hire" er?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mobilikonet kommer opp når man er aktiv via mobil. Det gjør iallfall det hos de jeg har på Discord. Da er mobilikonet grønt, når personen går ut av appen på mobilen står vedkommende som avlogga.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.
Jeg er en kompis som lurer på om min venn har det bra.
Han har vært savnet en stund.

I dag la jeg merke til at hans Discord-status var "Ugly Bastard For Hire" med et mobil-ikon ved siden av.

Jeg er ikke så godt kjent med Discord, og forstår ikke hva "Ugly Bastard For Hire" kan være for noe.

Kan dette være et tegn på at han er aktiv på Discord av og til? Vet noen isåfall hva "Ugly Bastard For Hire" er?
Vis hele sitatet...
Det er sikkert noe han har skrevet på den nye profil funksjonen til Discord. Eller en statusoppdatering.

Ugly bastard for hire betyr ikke noe spesielt, det er sikkert en insidespøk med noen eller noe slikt.
Anonym bruker
"Kjent Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mobilikonet kommer opp når man er aktiv via mobil. Det gjør iallfall det hos de jeg har på Discord. Da er mobilikonet grønt, når personen går ut av appen på mobilen står vedkommende som avlogga.
Vis hele sitatet...
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Det er sikkert noe han har skrevet på den nye profil funksjonen til Discord. Eller en statusoppdatering.

Ugly bastard for hire betyr ikke noe spesielt, det er sikkert en insidespøk med noen eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Takk. Dette forteller meg at han i det minste er i live.